به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۴۵۴۲۶۴

شرایط فروش ۴۰خودرو اعلام شد+جزئیات و قیمت

گروه اقتصادی: شرایط فروش ۴۰ خودرو ویژه امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد.
شرایط فروش ۴۰خودرو اعلام شد+جزئیات و قیمت
ایران خودرو از امروز پیش فروش کامیون بنز ۱۹۲۴ را مجدد شروع کرد!
فروش بنز ۶۵ ساله توسط ایران خودرو / تولید کامیون از رده خارج تا کی؟
شاید جالب باشد بدانید که تولید این مدل کامیون بنز از سال ۱۹۵۹ یعنی ۶۵ سال قبل استارت خورد.
حال با گذشت ۶۵ سال از عمر این کامیون همچنان شاهد تولید و فروش آن با قیمت‌های عجیب و غریب توسط ایران خودرو هستیم.
نکته قابل توجه اینجاست که چرا باید چنین کامیون قدیمی تولید و به دست مشتریان برسد.
آیا کامیون قدیمی بنز ارزش خرید دارد؟ این را باید خریداران پاسخ بدهند.
شرایط پیش فروش کامیون ۱۹۲۴
یش فروش کامیون بنز کمپرسی تک محور ۱۹۲۴ ویژه دهه مبارک فجر از روز چهارشنبه مورخ ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.
شرایط فروش:
شرایط فروش کامیون ۱۹۲۴
فروش ۵ خودروی سایپا خارج از سامانه یکپارچه
ثبت نام‌های موجود و دارای ظرفیت شرکت سایپا ویژه دهه مبارک فجر امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.وانت ۱۵۱ *بدون محدودیت*
پیش فروش بدون لاینر / پیش پرداخت ۱.۲۸۰.۱۷۰.۰۰۰ / تحویل مرداد ۱۴۰۳
پیش فروش با لاینر / پیش پرداخت ۱.۲۹۵.۱۷۰.۰۰۰ / تحویل مرداد ۱۴۰۳
کوییک GXR-L *با محدودیت ها*
فروش فوق العاده ۹۰ روزه مبلغ ۳.۷۴۷.۲۰۰.۰۰۰
نیسان تک سوز *بدون محدودیت*
تک سوز آپشنال رادیال SVPD (دریچه گاز برقی) / فروش فوری اعتباری / پیش پرداخت ۲.۸۸۸.۶۵۱.۲۰۰ الباقی ۹ چک ۴ ماهه / چک اول ۵۴۸.۰۷۴.۳۰۰ چک‌های بعدی ۴۴۲.۰۳۰.۰۰۰
تک سوز آپشنال هیدرولیک / فروش فوری نقدی ۵.۳۹۲.۹۰۰.۰۰۰
نیسان دوگانه سوز *بدون محدودیت*
دوگانه سوز آپشنال رادیال / فروش فوری نقدی ۵.۷۱۰.۹۰۰.۰۰۰
پادرا پلاس *بدون محدودیت*
پادرا پلاس دوگانه سوز رادیال / فروش فوری نقدی ۶.۶۲۸.۹۰۰.۰۰۰

فروش جدید خودرو لاماری ایما از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ (ویژه طرح جوانی)
آرین پارس موتور شرایط فروش جدید لاماری ایما ویژه بهمن ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
نمای جلو لاماری ایما
به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز این شرکت می‌رساند ؛ پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی بر مبنای فرآیند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید. بدین منظور از متقاضیان دعوت بعمل می‌آید جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و در قالب پیش فروش عادی با نرخ علی الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری از ساعت ۱۰ صبح روز چهار شنبه مورخ ۱۸/۱۱/۱۴۰۲ لغایت پایان روز سه شنبه مورخ ۲۴/۱۱/۱۴۰۲ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http: //sales.lamari.ir اقدام نمایند.
همچنین سایر متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش ” استعلام نوبت دهی” نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.
شرایط پیش فروش عادی خودروی لاماری ایما-بهمن ماه

لاماری ایما مدل:    ۱۴۰۲     پیش پرداخت به ریال ۷،۱۵۵،۰۰۰،۰۰۰ 
رنگهای قابل عرضه: سفید، مشی، سبز، خاکستری، قرمز
موعد تحویل:۱۲۰ روز کاری    سود مشارکت: ۹%    سود انصراف: ۶%    جریمه دیرکرد: ۲۱%  
کد طرح فروش: Eama-o-۲۲۹    روش پرداخت: نقدی
متذکر می‌گردد نرخ نهائی خودرو در زمان تحویل آن به متقاضی وفق شرایط مقرر در قراردادی که متعاقبا از سوی متقاضی امضاء می‌گردد، مشخص و قطعی شده و مبلغ مندرج در جدول فوق صرفا ناظر به مبلغ پیش پرداخت بوده و مبالغ مندرج در قرارداد نیز به صورت علی الحساب محاسبه خواهد شد.

فروش خودروی جذاب کرمان موتور در بورس (۲۴ بهمن ۱۴۰۲)
آنطور که به نظر می‌رسد یک خودروساز دیگر به بورس کالا برگشته است.
نمای جلو کی ام سی T8
کرمان موتور هفته آینده پیکاپ T۸ را در بورس کالا عرضه خواهد کرد. آن طور که اعلام شده قرار است ۵۰۰ دستگاه از این پیکاپ کرمان موتور ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ روی تابلوی بورس کالا برود. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای T۸ در این حراج خودرویی، حدود یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.
البته متقاضیانبه عنوان پیش پرداخت باید ۱۰ درصد نرخ پایه را به پرداخت کنند. براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته زمان تحویل پیکاپ‌ها از سوی کرمان موتور ۱۹ اردیبهشت سال آینده اعلام شده است. خریداران باید از مسیر کارگزارهای منتخب نسبت به طی کردن مراحل خرید خودرو از بورس کالا اقدام کنند.

فروش قسطی ۱۰ محصول مدیران خودرو (۱۶ بهمن ۱۴۰۲)
طرح جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام و فونیکس شرکت مدیران خودرو با اقساط بلندمدت ویژه دهه مبارک فجر از امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

۹۰ روزه صاحب سورن پلاس ایران خودرو شوید!
شرکت ایران خودرو اعلام کرد که پیش‌فروش (فراخوان) مرحله پنجاه و دوم و پنجاه سوم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای خودروی دنا پلاس اتوماتیک آغاز شده است. بر اساس این اطلاعیه، متقاضیانی که قبلاً در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به عنوان اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک مربوط به بهار ۱۴۰۳ به شرکت ایران خودرو اعلام شده، می‌توانند در این مرحله پیش‌فروش ثبت‌نام کنند.
برای افرادی که در لیست اولویت‌بندی قرار دارند، پیامک ارسال شده و یا اسامی آن‌ها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir درج شده است. این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت یا دریافت پیامک، نسبت به ثبت‌نام در مرحله جدید پیش‌فروش اقدام کنند.
طبق بخشنامه منتشر شده، زمان ثبت‌نام برای پیش‌فروش مرحله پنجاه و دوم و پنجاه سوم خودروی دنا پلاس اتوماتیک از روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز شده و تا روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. بنابراین متقاضیان واجد شرایط می‌توانند ظرف مدت ۱۰ روز تعیین شده، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودروی مورد نظر اقدام کنند.
جدول شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ویژه متقاضیان عادی سامانه بهمن ۱۴۰۲
 
خودرو دنا پلاس اتوماتیک آپشنال دنا پلاس اتوماتیک آپشنال دنا پلاس اتوماتیک آپشنال دنا پلاس اتوماتیک آپشنال
تحویل تیر 1403 مرداد 1403 شهریور 1403 مهر 1403
برنامه فروش 107773 107774 107777 107778
پیش پرداخت (ریال) 3,460,834,000 3,114,751,000 3,460,834,000 3,114,751,000
قیمت مصوب مبلغ پیش پرداخت حدود 50 درصد قیمت فعلی است مبلغ پیش پرداخت حدود 45 درصد قیمت فعلی است مبلغ پیش پرداخت حدود 50 درصد قیمت فعلی است مبلغ پیش پرداخت حدود 45 درصد قیمت فعلی است
سود مشارکت و انصراف فاقد سود مشارکت و انصراف فاقد سود مشارکت و انصراف فاقد سود مشارکت و انصراف فاقد سود مشارکت و انصراف
 
در این طرح امکان تبدیل حواله خودرو به خودرو سورن پلاس با تحویل ۹۰ روزه امکان پذیر است.
جدول طرح تبدیل پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک به سورن پلاس بهمن ۱۴۰۲
 
خودرو قابل تبدیل به سورن پلاس قابل تبدیل به سورن پلاس
تحویل 90 روزه 90 روزه
برنامه فروش 107775 10779
پیش پرداخت (ریال) 4,591,189,000 4,591,189,000
سود مشارکت و انصراف فاقد سود مشارکت و انصراف فاقد سود مشارکت و انصراف

پیش فروش ۴ محصول ایران خودرو (ویژه دهه فجر)
ایران خودرو دیزل از پیش‌فروش ویژه پیکاپ اتوماتیک، ون وانا و کامیون بنز باری و کمپرسی به‌مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.
 
در راستای تامین نیاز مشتریان، پیش‌فروش خودروهای تجاری و مسافری ایران‌خودرو دیزل در ایام مبارک دهه فجر از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir آغاز می‌شود. پیش‌فروش ون وانا و پیکاپ اتوماتیک بنزینی فوتون از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.
این شرکت همچنین اعلام کرده است که پیش‌فروش کامیون‌های بنز باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ نیز از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ به اجرا گذاشته می‌شود. جزییات و شرایط فروش این طرح‌ها متعاقبا در بخش‌نامه‌های فروش اعلام می‌شود.

فروش خودروی وانت کارا تک کابین خارج از سامانه یکپارچه از فردا (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)
شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با نرخ قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می‌گردد.

شروع فروش ۱۳ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه (۱۶ بهمن ۱۴۰۲)
از محل مازادِ خودروهای وارد شده، متقاضیان جدید می توانند در سامانه ثبت‌نام کنند. بر این اساس،  کلیه متقاضیان واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌توانند تا ساعت ١٣ روز چهارشنبه (١٨ بهمن ماه) یکی از حساب‌های خود نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه را به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ ۵٠٠ میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند.
متقاضیان پس از تعریف حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در این حساب می توانند از روز دوشنبه ١۶ بهمن ماه تا ساعت ٢٣ و ۵٩ دقیقه روز جمعه ٢٠ بهمن ماه ثبت‌نام خود در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی انجام داده و تنها یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند.
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، ١٣ خودرو (از محل مازادِ خودروهای وارداتی) برای همه‌ متقاضیان عرضه شده است که از این ١٣ مدل خودرو، ١٠ مدل دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و سه خودرو دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.
خودروهای دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی:

خودروهای دارای قیمت‌ علی‌الحساب در مبادی ورودی:

گفتنی است که قیمت‌های مندرج در جداول فوق (قطعی و علی‌الحساب) در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص، نظیر بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و… به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن از مشتری اقدام کنند.
پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، چند روز بعد، نتایج مشخص و توسط شرکت‌ها برای مشتریان فراخوان صادر می‌شود؛ عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر پنج روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی خودرو وارداتی انتخابی حذف می‌شود.
شرکت‌های واردکننده نیز می‌بایست مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام کنند و در صورت هرگونه تاخیر در تحویل، قراردادهای مذکور مشمول جرائم مندرج در آیین نامه خواهند شد.
بدیهی است که با وکالتی کردن حساب و ثبت‌نام اولیه (طی این پنج روز) در سامانه یکپارچه هیچ تعهدی مبنی بر تخصیص خودرو ایجاد نخواهد شد و تعهد از زمان عقد قرارداد میان مشتری و شرکت واردکننده است.
ایجاد حساب وکالتی: ثبت نام ۱۳ خودروی وارداتی از فردا ۱۶ بهمن در سامانه یکپارچه خودرو شروع می‌شود. یکی از شرایط ثبت نام در این دوره افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه ۵۰۰ میلیون تومان است.

فروش ۲ خودروی خاص ایتالیایی ویژه جانبازان
مشتریان طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو که خودروهای فیات را سال قبل ثبت نام کرده بودند، از نیمه دی ماه امسال؛ پیش از موعد مقرر، خودروی خود را تحویل گرفتند. اکنون نیز شرکت پارسیان موتور فیات ۵۰۰X را از طریق سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو جانبازان به ایثارگران واجد شرایط عرضه می‌کند.
نمای عقب فیات ۵۰۰ ایکس هیبرید
از جمله امکانات فیات ۵۰۰x گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته و ۷ سرعته دوکلاچه؛ می‌توان به توان ۱۰۰ اسب بخار -۱۲۸ اسب بخار، گشتاور ۱۳۱ نیوتن متر و ۲۴۰ نیوتن متر و حجم موتور ۱ و ۱/۵ لیتر اشاره کرد.
همچنین این خودرو مجهز به ترمز جلو و عقب دیسکی( ESP،BAS، EBD،ABS)، کیسه هوای ایمنی(راننده، سرنشین جلو و جانبی)، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، کمربند ایمنی ۳ نقطه ای، ایموبیلایزر، قفل مرکزی با ریموت، فرمان تلسکوپی، ایزوفیکس است.
از دیگر امکانات و تجهیزات این خودرو می‌توان به کروز کنترل، سان روف برقی، سیستم تهویه، سیستم صوتی و تصویری، شیشه بالابر برقی درب‌های جلو و عقب، فرمان برقی و کلید‌های کنترلی روی فرمان، آینه‌های جنبی برقی و گرمکن دار، چراغ مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، اتو لایت، چراغ نقشه خوان، چراغ LED روشنایی روز، گرمکن شیشه عقب، سپر جلو و عقب همرنگ با بدنه، چراغ هشدار بستن کمربندهای سرنشینان جلو، کامپیوتر سفری، پشت آمپر ویژه، سیستم هشدار فشار باد تایر، بازکن قفل درب صندوق عقب از داخل خودرو و …. اشاره کرد.
داخل فیات ۵۰۰ ایکس هیبرید
گفتنی است، نخستین اطلاعیه مربوط به واردات خودرو جانبازان ۱۴۰۲، در تاریخ ۴ بهمن‌ماه امسال، در سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو جانبازان منتشر شد. واردات خودرو برای جانبازان مطابق شرایط و استانداردهای تعریف‌شده پیش رفت و خودروهای قابل عرضه در این ردیف اعلام شد که فیات ۵۰۰ ایکس هیبرید به نمایندگی صنایع خودرو‌سازی پارسیان موتور، در این گروه قرار گرفت.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها