به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۴۵۴۵۰۵

ملی پوش بسکتبال: باخت‌های بدی آوردیم

ملی پوش بسکتبال: باخت‌های بدی آوردیم
گروه ورزشی: ستاره تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: متاسفانه بدشانسی گریبانگیر تیم ما شد و باخت‌های بدی آوردیم، در حال حاضر روحیه بردن در تیم ما ضعیف است و باید تقویت شود.به گزارش ایسنا، سجاد مشایخی درباره عملکرد پر نوسان تیم بسکتبال مهرام تهران در فصل جاری لیگ برتر توضیح داد: امسال باشگاه مهرام تیم خوبی بست و زیر نظر آقای کوهیان با کادرفنی خوبشان کار را آغاز کردیم. یکسری مشکلات، نوسانات و البته بدشانسی داشتیم که کار را سخت کرد. یکسری باخت‌های دو سه امتیازی را تیم ما متحمل شد که تمرکز تیم را بهم ریخت. دو سه شکست بد هم داشتیم که می‌شد در آن بازی‌ها به برد دست یابیم.
 
او ادمه داد: در نیم فصل دوم هم تیم روند خوبی طی کرد ولی یک سری باخت‌ها بود که باید آن بازی‌ها را می‌بردیم. بدشانسی گریبانگیر تیم ما شد و اتفاقاتی افتاد که طی تصمیماتی کادرفنی تیم تغییر کرد. الان باید ببینیم در ادامه راه چه چیزی پیش خواهد آمد اما مهم این است که هر جا هستیم بتوانیم بهترین جایگاه را به دست بیاوریم و همه چیز در مرحله پلی‌آف مشخص می‌شود. مثل فوتبال نیست که لیگ در فصل عادی باشد. امیدوارم روند تیم بهبود یابد.

پوینت گارد ملی پوش تیم مهرام، درباره دلایل نتایج پر نوسان این تیم نیز گفت: یکسری مصدومیت‌ها داشتیم و پیش فصل نه چندان خوب، روی روند تیم تاثیرگذار بود. خستگی بازیکنان، ناهماهنگی‌ها به دلیل تغییرات زیاد و بدشانسی که گریبانگیر تیم ما شد، روی عملکرد تیم تاثیر منفی گذاشت و نتوانستیم نتیجه بگیریم. متاسفانه چند باخت پشت سر هم آوردیم که در تعدادی از آن بازی‌ها مستحق باخت نبودیم و این موضع شرایط روحی تیم را هم بهم ریخت.

او گفت: یک تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد، باید از لحاظ ذهنی و روحی نیز برنده باشد. متاسفانه روحیه برنده بودن از تیم ما رفته و دلیل آن هم باخت‌هایی بود که آوردیم. اما از الان در کنار هم تلاش می‌کنیم ذهنیت بردن را در تیم تقویت کنیم و دیگر جای اشتباه و باختن نداریم. فقط و فقط باید به برد فکر کنیم تا بازی‌های راحت‌تری در پلی آف داشته باشیم.

مشایخی درباره بازی آینده تیم بسکتبال مهرام در لیگ برتر نیز گفت: بازی آخر ما مقابل کاله بود که خوشبختانه به برد دست یافتیم اما بازی بعد ما با ذوب‌آهن خواهد بود که بازی به مراتب سخت‌تری است. باید بتوانیم تمرکز خود را در بازی حفظ کنیم و از الان به بعد نباید باخت داشته باشیم. زمان به عقب برنمی‌گردد و باید باخت‌های قبل را فراموش کرده و به برد در بازی‌های آینده فکر کنیم. 

او درباره هدفگذاری مهرام مبنی بر قهرمانی در این فصل لیگ برتر، توضیح داد: با نفراتی که من در تیم می‌بینم، از ملی پوشان خوبی که جذب شده با بازیکنان خارجی با کیفیت، کمتر از قهرمانی نمی‌توان انتظار داشت و مهرام قطعا فقط به کسب عنوان نخست لیگ فکر می‌کند. متاسفانه باخت‌هایی آوردیم که خوب نبود و بدشانسی هم گریبانگیر ما شد، امیدوارم در ادامه فصل روند خوبی طی کرده و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مشایخی درباره زمان آغاز تمرینات تیم ملی نیز گفت: فکر می‌کنم از ۲۵ بهمن تمرینات را آغاز کنیم اما فعلا صحبتی نبوده و بازیکنان دعوت شده مشخص نیستند. خود من هم درگیر مصدومیت بودم و نمی‌دانم تکلیف چیست. البته فکر می‌کنم ذوب‌آهن بازی آخر هست و بعد از آن تمرینات تیم ملی آغاز می‌شود. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها