به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۴۵۵۴۱۵

لگدمال شدن یک شیر زیر پاهای زرافه /فیلم

لگدمال شدن یک شیر زیر پاهای زرافه /فیلم
گروه فیلم: تلاش شیر‌های ماده برای شکار یک زرافه موفقیت‌آمیز نبود.به گزارش فرارو،ویدئویی از این صحنه منتشر شده که برخی از شیر‌ها در یک تعقیب و گریز زرافه را به جلو می‌رانند در حالی که شیر‌های دیگری منتظرند تا مسیر فرار او را مسدود کنند.

شیر دیگری منتظر است که حمله خود را به طور کامل زمان بندی کند، او مسئولیت بزرگی دارد، اما در عین حال ریسک بزرگی را نیز انجام می‌دهد. همانطور که او هجوم می‌برد، زرافه او را روی زمین می‌اندازند، جایی که پا‌های بلند و سم‌های تیزش را روی شیر می‌گذارد و شکارچی را لگدمال می‌کند.
 
شیر‌ها گوشتخواران بزرگی هستند که برای زنده ماندن نیاز به شکار حیوانات دیگر دارند. آن‌ها هر چیزی را که می‌توانند صید کنند می‌خورند، اما هر بار که یک شیر طعمه‌های بزرگتری را شکار می‌کند، در معرض خطر آسیب شدید قرار می‌گیرد.
 
آنچه در این کلیپ می‌بینیم توالی حمله است. شیر‌ها می‌توانند با سرعتی حدود ۳۷ مایل در ساعت بدوند، اما اگر حمله به تعقیب و گریز تبدیل نشود، آن را ترجیح می‌دهند.نواحی هدف برای حمله عموماً کفل یا همان طور که در این کلیپ می‌بینیم شانه‌ها هستند. شیر هنگام تلاش برای گاز گرفتن طعمه - ترجیحاً روی گردن - به آن می‌چسبد. اگرچه هیچ سلسله مراتب واضحی در یک گروه از شیر‌ها وجود ندارد، اما این بزرگترین و سنگین‌ترین شیر ماده است که این نقش مهم را بر عهده می‌گیرد.
....
برچسب ها: حیات وحش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها