به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۵۵۴۶۶

تصمیم مسن‌ترین بازیکن لیگ: شیمبا در تهران

تصمیم مسن‌ترین بازیکن لیگ: شیمبا در تهران
گروه ورزشی:لوسیانو پریرا به احتمال زیاد فوتبال خود را با مس رفسنجان ادامه خواهد داد.به گزارش "ورزش سه"، مهاجم برزیلی باتجربه که سال‌ها است در ایران حضور دارد، بعد از حواشی اخیر و اختلاف‌هایی که با مسئولان باشگاه مس رفسنجان پیدا کرد، بعد از مدتی دوباره به ایران برگشته است.

شیمبا که نیم فصل اول را در مس رفسنجان سپری کرد، به‌خاطر عدم دریافت مطالبات فصل گذشته و امسال خود از این باشگاه شکایت کرد و توانست پنجره نقل و انتقالاتی آنها را از طریق فیفا ببندد. همچنین پریرا با توجه به پرداخت نشدن مطالبات امسالش قرارداد خود را با مس رفسنجان به‌صورت یک‌طرفه فسخ کرد.فسخ یک طرفه قرارداد سبب اعتراض باشگاه مس رفسنجان شد؛ مسی‌ها این فسخ را غیرقانونی دانستند و خواهان بازگشت شیمبا به تمرینات خود شدند. موضوعی که باعث شد باب مذاکرات جدیدی با مهاجم برزیلی باز شود.

در شرایطی که گفته می‌شد شیمبا مورد توجه برخی باشگاه‌های دیگر لیگ برتر قرار گرفته و به زودی با یکی از آنها قرارداد امضا می‌کند، اما حالا با توجه به مذاکرات صورت گرفته میان این بازیکن با مسئولان مس رفسنجان احتمال دارد او بار دیگر پیراهن نارنجی برتن کند.

شیمبا بعد از پایان نیم فصل اول لیگ برتر به برزیل سفر کرد و حالا با گذشت مدتی به تهران برگشته و در ایران حضور دارد. او باید به زودی تیمش را برای حضور در نیم فصل دوم مشخص کند اما اینطور که از شواهد پیدا است، شاهد حضور دوباره مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر در تمرینات مس رفسنجان خواهیم بود.گفتنی است؛ شیمبا در نیم فصل اول از هفته پنجم به مس اضافه شد و توانست با 5 گل زده، عنوان بهترین گلزن نارنجی‌پوشان را به خود اختصاص بدهد.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها