به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۱
 
۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۵۶۴۱
نگاه روزنامه «گاردین» به عکس توییتری رئیس‌جمهور

روحانی دیپلماسی فوتبالی ایران را کلید زد

گروه ورزشی: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران هوادار پروپاقرص فوتبال بود، با این حال عکس روحانی به نوبه ی خود بی سابقه است چراکه یک رئیس جمهور را در خانه و درحالیکه از کار فارغ شده نشان می دهد.
روحانی دیپلماسی فوتبالی ایران را کلید زد
گاردین نوشت: ساعت 11:30 شب است و حسن روحانی در حال استراحت و تماشای بازی فوتبال ایران و نیجریه است. او لباس تیم ملی ایران را برتن دارد و در حال تماشای بازی فوتبال تیم کشورش از طریق تلویزیون است. بر روی میز مقابل روحانی یک فنجان چای و یک بشقاب میوه دیده می شود.

او توییتی در مورد بازی ایران و نیجریه منتشر کرد و نوشت: به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنم که توانستند اولین امتیاز را در جام‌جهانی کسب کنند. امیدوارم این اولین امتیاز از چند امتیازی باشد که آنها در این مسابقات به دست خواهند آورد. این عکس ها همگی جزئی از دیپلماسی فوتبالی ایران است. در وین که مذاکرات هسته ای در آن در حال برگزاری است، گفتگوها دوشنبه شب متوقف شد تا وزیر خارجه ایران بتواند بازی فوتبال ایران و نیجریه را تماشا کند. تصاویر منتشره محمدجواد ظریف را در کنار دیگر مذاکره کنندگان ارشد ایران که همگی به تلویزیون چشم دوخته اند را نشان می دهد.

محمود احمدی نژاد هوادار پروپاقرص فوتبال بود، با این حال عکس روحانی به نوبه ی خود بی سابقه است چراکه یک رئیس جمهور را در خانه و درحالیکه از کار فارغ شده نشان می دهد. یک تحلیلگر مسائل ایران می گوید که عکس روحانی یکی از موثرترین و موفق ترین اقدامات رئیس جمهور ایران بوده است. روحانی که نخستین سال ریاست جمهوری خود را تجربه می کند به یکی از منتقدان جدی تحجر تبدیل شده است. وی هفته ی گذشته گفت: برخی از افراد هنوز در عصر حجر زندگی می کنند. وی پس از آنکه گفت، «نمی توانیم مردم را به زور شلاق به بهشت ببریم» با تندروهای ایران گلاویز شده است.
مرجع : انتخاب

۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۱:۳۱
روحاني دوست داريم...خيلي باحالي... (236212)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۱:۳۱
به نظرمن اصلابامحمودوحامیان محمودمقایسه نکنیم بهتره محمودبه خاک سیاه نشندمون کسی چیزی نگفت اقای روحانی راه میره ازدین خارج شده اسلام درخطره دینش غربی اقامردم که قبولش دارن (236215)
کورش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۰۹
نه که با عمو حسن تو عرش سیر میکنیم .... (236253)
يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۱:۴۸
ما هم اميدواريم دوران تحجر تمام شود، اميدواريم .
زماني كه يادبگيريم از پوشش و نوع زندگي و مدل تزئينات و مسائل شخصي ديگران ايراد نگيريم و بدانيم ما برتر نيستيم و همه انسان هستند و حق دارند بدون ضغيف كردن حقوق ديگران به هر نوعي مي‌خواهند زندگي كنند و از زندگيشان لذت ببرند، آن روز است كه تحجر را كنار گذاشتيم. به اميد آن روز. (236225)
الکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۱:۴۸
خداییش من به بهشت نمیرم . چرا ؟

خواننده ها که همشون جهنم هستند پس بلاخره یه کنسرت میتونیم بریم ! این از این

تمامی اصلاح طلبها و خاتمی و موسوی و کروبی و ... که جهنمند و باز میتونیم ببینیمشون !

پراید و پژو و اسکانیا که مردم و میکشت رو میدن به بهشتیها و الباقی ماشینهای داغون مثل بنز و بی ام و و لکسوس و ... که تو خواب میدیدم و ... میندازن تو جهنم ... اینم از این !

روزنامه کیهان هم که میره بهشت دیگه تو جهنم حتما روزنامه دیگری میدن ... !

موارد زیاده .. اگر هم موز خواستیم از بهشت قرض میگیریم ... (236226)
زن ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۲:۳۲
تندروها این عکسارو یبینن دارن دق میکنن ، روحانی مچکریم. تورو خدا در مورد ورود بانوان به ورزشگاه کاری برای بانوان انجام بده ، چشم امید ما به شماست . (236242)
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۲:۳۶
روحانی عزیز اولا خوشحالم که یکسال است سکان قوه اجرایی کشور در دست کسی است که هم روحانی است وهم حقوق دان است وهم ارتباط با خبره ترین افراد کارشناس ومتخصص برقرار کرده وتلاش دارد که بهترین شکل امور را اداره کند واما بعضی نکات هم هست که شاید بعلت مسائل انبوه پیش رو شاید فرصت نکنی به انها بیشتر دقت کنی : 1-ورزش باید بطور حرفه ای وبه دور از سیاست اداره شود با نظارت ناظرین بی غرض وجلوگیری از رانت خواری و.... (236244)
شهروند دهلرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۲:۵۲
درود بر تفکر اصلاح طلبی که همواره زنده و پویا است ، بی شک هر کس با مردم صادق باشد مردم هم او را دوست خواهند داشت. (236247)
adab
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۴۷
در پی دیدن عکس توسط دلواپسان، آنها گفتند:
ما دلواپس کاسه ی آجیلی هستیم که آقای روحانی میخورند،چون چربی پسته بالاست و برای ایشان ضرر دارد. (236279)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۰۷
با روحاني مي شود به فرداي بهتر انديشيد ، اگر دلواپسان مردم و كسانيكه كه با انتخاب روحاني ،دنياي خود را در خطر مي بينند ، تحمل روحاني و نظرات او را داشته باشند . (236296)
طاهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۱۷
احمدي نژاد خوب يا بد هرچه بود رفت، بهتره بجاي گذشته به اينده نگاه كنيم و فردا روزي هم پشت سر روحاني بدگويي نكنيم. احترام به همه مسئولان گذشته و حال راه را براي خدمت رساني بهتر هموار ميكند و قطعا بدگويي از رييس جمهور قبلي رضايت رييس جمهور فعلي را نه تنها جلب نخواهد كرد بلكه نسبت به آينده بدبين خواهد كرد. به اميدي ايراني اباد و ازاد و مستقل و سرافراز (236304)
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۱۸
ناااازییی روحانی با هر لباسی خوش تیپی
دوستت داریم ! (236306)
طرفدار روحاني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۴:۳۸
بهترين رييس جمهور دنيا (236322)
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۵:۱۰
روحانی واقعا دوست داشتنی و با تدبیر و تفکر است...روحانی عزیز دوستت داریم. (236335)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۶:۴۹
با دوستان موافقم ، روحاني عزيز دل مردم ايران دوست داشتني بر عكس تعدادي كه نديدنشان را ترجيح ميديم ، (236388)
کلید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۷:۱۳
روحانی ما بچه های بروجن در بس نوکرتیم (236414)
علی کریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۸:۱۹
دورد بر رئیس جمهور روشنفکر (236454)
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۲۲:۴۶
امام علی (ع) فرمودند : فرزند زمانه خویش باشید
دکتر روحانی نشان دادند که هم میتوان لباس روحانیت را پوشید و هم لباس شخصیت در خیلی از جاهای دنیا افراد مذهبی و سرشناس هم لباس مذهبی میپوشند و هم لباس رسمی یا همون کت و شلوار یا لباس عامیانه و مردم پسند این کار ایشان بسیار زیبا بود امیدوارم که از این صحنه ها بیشتر ببینیم (236511)