به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۴۵۷۴۴۲

توصیه جالب سنگربان سابق پرسپولیس به بیرانوند

توصیه جالب سنگربان سابق پرسپولیس به بیرانوند
گروه ورزشی: محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال آلومینیوم اراک که سابقه حفاظت از سنگرتوری پرسپولیس در دهه هفتاد را دارد به علی‌‌رضا بیرانوند پیشنهاد داده است که از حاشیه دوری کند.به گزارش ورزش سه، در ماه‌های اخیر حاشیه‌های زیادی پیرامون علی‌‌رضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس رخ داده است. به حدی که این دروازه‌بان تصمیم گرفته تا پایان فصل از هر گونه مصاحبه با خبرنگاران خودداری کند.

در همین خصوص محمود خوراکچی، سنگربان سابق پرسپولیس در دهه هفتاد که در سالیان اخیر به عنوان سرمربی در تیم‌های باشگاهی فوتسال مشغول به فعالیت است و در این رشته بسیار شناخته شده به شمار می‌رود، پس از پایان دیدار تیمش ایرالکو اراک با سفیرگفتمان تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران، بخشی از صحبت‌هایش را به علی‌‌رضا بیرانوند اختصاص داد و در پاسخ به سوالات خبرنگاران از پیشنهادش به دروازه‌بان ملی‌پوش پرده برداشت.

خوراکچی به خبرنگاران گفت: من همیشه به علی‌‌رضا پیشنهاد داده‌ام، همانطور که پله‌های ترقی و پیشرفت را طی می‌کند از حاشیه نیز دوری بکند و متاسفانه این حاشیه‌ها هستند که به سراغ علی‌‌رضا می‌آیند‌. بنده فکر می‌کنم آقای بیرانوند باید یک ریکاوری بسیار خوبی داشته باشه که اگر انجام ندهد بدون شک در آینده هم تیم‌ملی و هم باشگاه پرسپولیس آسیب می‌بیند. من اعتقاد دارم که بیرانوند و عابدزاده از بهترین‌های دروازه‌بانی تاریخ ایران محسوب می‌شوند.
برچسب ها: علیرضا بیراوند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها