به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۴۵۷۸۱۰

صدرنشینی دوباره «باب مارلی»

صدرنشینی دوباره «باب مارلی»
گروه فرهنگی:با وجود اکران عمومی دو فیلم تازه، درام زندگی نامه ای «باب مارلی» توانست صدرنشینی جدول گیشه آمریکای شمالی را حفظ کند.به گزارش  صبا، این فیلم با فروشی حدود ۱۴ میلیون دلار این کرسی را هم چنان برای خود نگه داشت.

فروش کلی آمریکای شمالی باب مارلی بعد از ده روز به رقم بسیار خوب ۷۱ میلیون دلار رسیده است.این درام موزیکال داستان زندگی باب مارلی خواننده و ترانه سرای معروف سیاهپوست آمریکایی را تعریف می کند که با چالش های جدی در زندگی اش روبرو شد.کمپانی پارامونت از فروش جهانی (آمریکا و بقیه کشورهای دنیا) ۱۲۰ میلیون دلاری این فیلم بسیار راضی و خشنود به نظر می رسد و خود فیلم توانسته لقب کاری پرفروش را بگیرد.

قسمت تازه انیمیشن ژاپنی «شیطان قاتل» که محبوبیت بسیار بالایی در ژاپن و کشورهالی آسیایی اطراف خود دارد، با افتتاحیه ای بالای ۱۱ میلیون دلار، ردیف دوم جدول گیشه سینماهای آمریکای شمالی را اشغال کرد.
مدیران شرکت سونی که توزیع کننده بین المللی این اثر بلاک باستر هستند، رضایت خود از این رقم فروش را ابراز کرده‌اند.

سومین فیلم جدول هم یک اثر جدید با نام «فرشته‌های معمولی» با بازی هیلاری سوانک و کارگردانی جان گان است.این درام خانوادگی که با هزینه ای معمولی تولید شده، با افتتاحیه ای بالای ۶ میلیون دلار ردیف سوم جدول را از آن خود کرد.

تهیه کنندگان فیلم در شرکت فیلمسازی مستقل لاینزگیت این رقم فروش در سه روز نخست نمایش را قابل قبول توصیف کرده اند و عقیده دارند در ادامه اکران عمومی، موفق به رد کردن رقم هزینه های تولید شده و لقب فیلمی موفق را به خود اختصاص خواهد داد.

سوانک در فرشته های معمولی نقش زن آرایشگری را بازی می کند که در شهری کوچک مشغول کار و زندگی است و آشنایی اش با یک مادر مجرد و دختر نوجوان او، مسائلی را برای آنها به وجود می آورد.اکشن کمیک استریپی «مادام وب» هم ۶ میلیون دلار فروش کرد تا ردیف چهارم جدول را به دست بیاورد. فروش ده روزه این فیلم به رقم ناامید کننده ۳۵ میلیون دلار رسیده است.ردیفهای پنجم و ششم جدول را «مهاجرت» و «آرگیل» با فروش هایی ۳ و نزدیک ۳ میلیون دلاری به خود اختصاص دادند، تا به فروش کلی آمریکایی ۱۲۰ و ۴۱ میلیون دلاری دست پیدا کنند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها