به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۴۵۸۱۴۳

حذف دو قانون از لیست دستاورد‌های مجلس 

حذف دو قانون از لیست دستاورد‌های مجلس 
گروه سیاسی: روزنامه کیهان در تشریح عملکرد مجلس یازدهم، دو موضوع جنجالی طرح صیانت و قانون عفاف وحجاب را از لیست دستاورد‌های موفق حذف کرد.
این روزنامه نوشت: این مجلس قوانین مهمی را به تصویب رساند که هرکدام به شرحی مجزا احتیاج دارند؛ مواردی مثل: قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت، قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، قانون شفافیت تسهیلات کلان بانکی، قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی، قانون مالیات بر خانه‌های خالی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و...این مجلس علاوه‌بر این قوانین، مصوبات قابل توجهی نیز در حوزه برنامه و بودجه داشته است: افزایش حقوق سربازان، افزایش مستمری مددجویان، افزایش وام و به خصوص وام ازدواج و...
با این حال کاملا طبیعی است که این مجلس نیز نتوانسته باشد برخی طرح‌ها و قوانین را به ثمر برساند و یا برای برخی مشکلات چاره‌اندیشی کند. برای رفع این کاستی‌ها فقط یک راه وجود دارد و آن حضور پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ است. ما به نمایندگانی احتیاج داریم که بتوانند نقاط قوت این مجلس را حفظ و نقاط ضعفش را برطرف کنند. ما فرصتی خوب در اختیار داریم تا در چهلمین انتخابات جمهوری اسلامی با رأی‌مان، کیفیت جهان پیرامون‌مان را بهبود بخشیم؛ انتخاب با ماست.
 
برچسب ها: مجلس یازدهم
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها