به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۵۸۵۶۹

دردسر بارسا با دو ستاره: فقط یکی می‌‎ماند

دردسر بارسا با دو ستاره: فقط یکی می‌‎ماند
گروه ورزشی:باشگاه بارسلونا در حال بررسی شرایط برای ادامه همکاری با ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو است.
به گزارش "ورزش سه"، کانسلو و فلیکس در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته با قراردادی قرضی از منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید راهی بارسلونا شدند. "

این دو بازیکن در هفته‌های ابتدایی حضورشان در این تیم توانستند بسیار درخشان ظاهر شوند و اعتماد ژاوی را به دست آورند و بسیاری از هواداران بارسا از این که این باشگاه چنین خریدهایی را انجام داده است خوشحال بودند. 
هرچند، هر دو نفر در ادامه فصل افتی را تجربه کردند که بسیاری آن را به دلیل شرایط کلی این تیم می‌دانند. خصوصا فلیکس روزهای سخت‌تری را سپری کرد و حتی صحبت از بازگشت او به اتلتیکو هم در بسیاری از رسانه‌ها مطرح شده بود. 

حالا RAC1 مدعی شده است که باشگاه بارسلونا قصد دارد مذاکرات برای دائمی کردن قرارداد کانسلو را با مدیران منچسترسیتی آغاز کند و در پایان فصل مبلغی را برای حفظ او پرداخت کند چون این بازیکن مورد تایید مدیران بارسا است.اما شرایط درباره فلیکس متفاوت است و احتمال این که قرارداد او دائمی شود بسیار کمتر است. مدیران بارسا مذاکراتی را برای تمدید قرارداد قرضی این ستاره پرتغالی به مدت یک فصل دیگر انجام خواهند داد که باید دید مورد قبول اتلتیکو قرار خواهد گرفت یا خیر.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها