به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۳
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ساعت ۰۴:۳۳
کد مطلب : ۴۵۹۲۷۹

راهنمای پارکت لمینت ای جی تی agt پوشش پایدار و زیبا

گروه کسب و کار: AGT، یکی از رهبران پیشروی صنعت پارکت لمینت و تولید انواع پوشش‌های مقاوم برای کف است که در کشور ترکیه فعالیت می‌کند و بیش از 60 نمایندگی در سراسر دنیا دارد. ادغام شدن 40 سال تجربه و تخصص در طراحی و تولید محصولات با کیفیت و درجه یک و تمرکز روی نیاز روز افراد با نوآوری و ساخت محصولاتی در راستای حفظ محیط زیست نامی رقم زده که در صنعت پارکت و کفپوش همتا ندارد.
راهنمای پارکت لمینت ای جی تی agt پوشش پایدار و زیبا
برای آشنایی با پارکت لمینت ای جی تی AGT و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌ها و قیمت پارکت ضدآب ترکیه دکوماوود شما را به مطالعه ی ادامه ی این پست دعوت می‌کند.

درباره برند agt
پارکت لمینت ای جی تی agt برندی آشنا و خوش آوازه برای تمام افرادی است که با صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی سر و کار دارند. این شرکت با بیش از هزاران نیروی متخصص و خلاق در کشور ترکیه راه اندازی شد و به علت شناخت خوب و تقویت ویژگی‌های منحصر به فرد به زودی به سطح خوبی از شهرت در میان سایر برندها رسید.
تحقیقات گسترده، استفاده از به روزترین تکنولوژی‌های مطرح دنیا و پیگیری مستمر و مداوم در توسعه ی محصولات از جمله عوامل موثر در به شهرت رسیدن agt به حساب می‌آید.
همچنین لازم به ذکر است که محصولات این برند ترک با مقررات پایداری محیط زیست مطابقت داشته و استفاده از آن‌ها برابر با گام برداشتن در راستای حفظ دنیایی سالم و پاک برای نسل‌های آینده است.

ساختار فنی لمینت agt ترکیه
 


لمینت از چند لایه ی فشرده تشکیل می‌شود که جنس، ضخامت و ویژگی‌های این لایه‌ها در انواع مختلف لمینت با هم متفاوت است و میزان مقاومت و قیمت لمینت به همین عوامل بستگی دارد. در ادامه لایه‌های مختلف تشکیل دهنده ی لمینت ای جی تی ترکیه را به خوبی بشناسید.

لایه اورلی
اورلی Overlay آخرین یا بالایی ترین لایه ی لمینت هست که شفاف بوده و ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود لمینت مقاوم و ضد خش باشد. در لمینت ای جی تی ترکیه لایه اورلی از موادی ساخته شده که بر اساس آلفا سلولز طراحی شدند و اکسیدهای آلومینیوم و رزین و ملامین در دیواره‌های داخلی آن تزریق شدند تا مقاومت سایشی این لایه را افزایش داده و لمینت را در برابر خراشیدگی و حرارت بالا و سایش مقاوم کنند.
رزین ملامین در این لایه علاوه بر افزایش مقاومت سایشی، با ترکیب شدن با سایر مواد تخلخل را کاهش داده و سطحی یکنواخت و هموار ایجاد می‌کنند.

لایه دکوراتیو
درست در زیر لایه اورلی لایه دکوراتیو قرار داره که طرح و رنگ روی این لایه از ماده ی رزین ملامین بوده و کاملا مطابق با طرح چوب و درختان طبیعی است. در لمینت ای جی تی تنوع رنگ و نقش‌ها بسیار دلنشین و زیباست و برای هر سلیقه ای طرح و رنگ مناسب پیدا می‌شود.

مغز لمینت
لایه ی درونی یا هسته ی لمینت از پنل‌های بزرگ فیبر مقاوم ساخته شده که تحت عنوان HDF شناخته می‌شود و چگالی و تراکم بسیار بالایی دارد. علاوه بر این، در هسته ی لمینت AGT ای جی تی از مواد سرطان زا که پخش آن‌ها در محیط باعث بروز بیماری‌هایی نظیر سرطان می‌شود استفاده نشده است. این لایه با برخورداری از ویژگی‌های یاد شده در برابر رطوبت و نفوذ آب هم مقاوم است.

کاغذ میانی یا Balanced Paper
این لایه از نوعی کاغذ هست که از الیاف فیبر درختان محکم مثل اکالیپتوس ساخته شده و استحکام بسیار زیادی دارد. پایداری پنل‌ها و مقاومت در برابر نفوذ رطوبت از جمله ویژگی‌های این لایه به شمار می‌آید.

وکس پارافین
وکس پارافین نوعی موم است که در حین تولید لمینت agt در حالت داغ و مایع به مواد اضافه می‌شود. با پیاده سازی این روش در مونتاژ لایه‌ها هم قطعات راحت تر به هم متصل می‌شوند و هم نوعی عایق صدا و ویژگی آکوستیک ایجاد می‌شود.

مزایای استفاده از لمینت agt در پوشش کف
  


•    نصب سریع و ساده
•    مقاوم در برابر اشعه فرابنفش
•    سازگار با اصول حفظ محیط زیست
•    مقاومت سایشی بالا AC4 و AC5
•    تمیز کردن آسان
•    مقاوم در برابر ضربه و خراشیدگی

لمینت AGT ترکیه دارای گواهی نامه‌های متعددی در زمینه ی استاندارد و محیط زیست است که بخشی از آن‌ها را در ادامه خواهید دید:
•    گواهی ضد باکتری
•    گواهی نامه EPD
•    گواهی استاندارد ISO و TS
•    گواهی FSC
محصولات AGT با برخورداری از استانداردهای روز دنیا و سازگاری با محیط زیست در خط مقدم صنعت تولید کفپوش و انواع پارکت لمینت قرار دارند و هر روز در حال بهینه سازی هرچی بیشتر هستند.

خرید پارکت لمینت AGT
برای بهینه سازی و زیباسازی کف ساختمان‌های اداری و مسکونی، پارکت لمینت ای جی تی همواره یکی از بهترین و شیک ترین گزینه‌ها به حساب می‌آید که هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ استانداردهای کفپوش و لمینت ویژگی‌های منحصر به فرد و ممتازی دارد.
طرفداران این پوشش طراحی حرفه ای، هسته ی لمینت و رگه‌های موجود در طراحی آن را تحسین می‌کنند و این برند با کیفیت را در لیست خرید پارکت لمینت در اولویت قرار می‌دهند. اگر به دنبال خرید پارکت لمینت مرغوب ساخت ترکیه با استانداردهای روز اروپا هستید می‌توانید از نمایندگی پارکت ای جی تی و پارکت آرتا در ایران اقدام کنید و این محصول را با بهترین قیمت از دکوماوود تهیه کنید.
می توانید از انواع پارکت AGT ای جی تی برای آشپزخانه، اتاق خواب،‌هال، پذیرایی و یا سالن‌های اجتماعات و همایش‌ها در ادارات استفاده کنید و متناسب با سلیقه و شرایط بهترین نوع لمینت ای جی تی را انتخاب و خریداری کنید. این محصول به راحتی نصب می‌شود و با مشخصات درجه یکی که دارد عایق بسیار خوبی برای سرما، گرما و صدا هست و مقاومت بسیار ایده آلی در برابر آسیب و ضربه ارائه می‌دهد.

قیمت پارکت لمینیت ای جی تی
با در نظر گرفتن تمام ویژگی‌های پارکت لمینت ای جی تی و دقت در تکنولوژی به روز و پیشرفته ی ساخت و تولید این محصول، انتظار می‌رود قیمت پارکت ترکیه قیمت بسیار بالایی باشد و برای خرید پارکت ای جی تی نیاز به بودجه ی زیادی داشته باشید. اما بر خلاف تصور عده ای، قیمت پارکت ترکیه به نسبت ویژگی‌های منحصر به فرد و ممتاز این محصول بسیار مناسب است و افراد با هر بودجه قادر به خرید پارکت ترکیه هستند.
به علت نوسانات لحظه ای قیمت ارز برای اطلاع از قیمت پارکت لمینت ای جی تی می‌توانید با کارشناسان نمایندگی پارکت ای جی تی AGT در ایران در تماس باشید و قیمت روز این محصول را به همراه جزییات و مشخصات مورد نظرتون دریافت کنید.
برای خرید پارکت لمنت مناسب با توجه به بودجه، متراژ مورد نظر و شرایط مکان مورد نظر خود با مشاوران متخصص این حوزه در دکوماوود مرکز معتبر ارائه دهنده ی انواع کفپوش و پارکت لمینت ارتباط برقرار کنید و بهترین پوشش کف را برای فضای خانه یا محل کار خود با برترین کیفیت و قیمت انتخاب و خریداری کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها