به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۵۹۸۲۷

سرمربی الاتحاد: رابطه من با بنزما عادی‌ است

سرمربی الاتحاد: رابطه من با بنزما عادی‌ است
گروه ورزشی:سرمربی آرژانتینی الاتحاد عربستان به صحبت درباره شرایط تیمش و کریم بنزما پرداخت.به گزارش "ورزش سه"، از آغاز این فصل فوتبال عربستان حضور کریم بنزما در الاتحاد عربستان با حواشی بسیار زیادی همراه بود و پس از انتخاب مارچلو گایاردو به عنوان سرمربی، بین این دو چهره اختلافات زیادی به وجود آمد.

الاتحاد حالا در هفته بیست و سوم لیگ عربستان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک آن هم در غیبت کریم بنزما به پیروزی رسید و گایاردو در پایان این بازی گفت: مسابقه بسیار مهمی بود و خوب شد توانستیم آن را ببریم. آسان نبود، به خصوص بعد از تغییرات زیادی که در ترکیب داشتیم، این مهم بود که فقط راه خودمان را پیدا کنیم. نیاز و اتکا به بازیکنان جوان اساس حضور آنها در کنار ماست، در دوره فشار مسابقات نیاز داشتیم آنها را درگیر کنیم و همچنین برخی از بازیکنان جوان در تمرینات عملکرد خوبی دارند که تصمیم گرفتیم آنها را به تیم اضافه کنیم.

وی افزود: با این حال نمی‌دانیم کریم بنزما در بازی مقابل الهلال شرکت می‌کند یا خیر، او در حال نقاهت است و منتظرش هستیم.سرمربی الاتحاد در خصوص رابطه خود با بنزما ستاره فرانسوی تیمش گفت: رابطه من و این بازیکن عادی است، او یک حرفه‌ای است و ما هم حرفه‌ای هستیم، او با ما تمرین می‌کند و در کارهای تاکتیکی شرکت می‌کند. هر زمان که کاملا آماده باشد بازیکن مهمی است.

سرمربی الاتحاد در اشاره به اردوی تیم المپیک عربستان و حضور این تیم در فینال جوانان آسیا گفت: اگر بازیکنان جوانی که داریم به تیم المپیک دعوت شوند، کار برای تیم المپیک سخت می‌شود چون شاید با خروج آنها موافق نباشیم. ما لیست محدودی داریم و در دوره سوپرجام عربستان برای ما مشکل‌ساز خواهد شد. ما 4 بازیکن جوان داریم و برای ما سخت است؛ البته به تیم المپیک احترام می‌گذاریم و هر زمان بازیکن بخواهند ما آماده هستیم.
برچسب ها: کریم بنزما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها