به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۶۰۰۰۷

پیرس برازنان جیمز باند بعدی را انتخاب کرد

پیرس برازنان جیمز باند بعدی را انتخاب کرد
گروه فرهنگی:پیرس برازنان معتقد است کیلین مورفی یک جیمز باند شگفت‌انگیز می‌شود.به گزارش ورایتی، پیرس برازنان، بازیگر سابق «جیمز باند» انتخاب خود را برای بازیگر بعدی نقش جاسوس نمادین سینما انتخاب کرد: کیلین مورفی.
 
در مراسم اهدای جوایز اسکار وایلد که پنجشنبه شب در لس‌آنجلس برگزار شد، بی‌بی‌سی از برازنان درباره این که کدام بازیگر باید پس از کنار رفتن دنیل کریگ از نقش جیمز باند، نقش باند جدید را بازی کند، سوال کرد و برازنان در پاسخ به هموطن ایرلندی خود که در مراسم تجلیل از استعدادهای ایرلندی حضور داشت، گفت: کیلین در نقش جیمز باند در سرویس مخفی اعلیحضرت کار فوق‌العاده‌ای انجام خواهد داد.

برازنان از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲ نقش باند را بازی کرد و با ۴ فیلم «چشم طلایی»، «فردا هرگز نمی‌میرد»، «دنیا کافی نیست» و «یک روز دیگر بمیر» در نقش جاسوس مشهور روی پرده رفت. او سپس جای خود را به دنیل کریگ سپرد که در نقش این شخصیت معمایی در ۵ فیلم از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۱ بازی کرد.

از زمانی که کریگ از ادامه نقش‌آفرینی جیمز باند کناره‌گیری کرد، هر روز شایعاتی درباره این که چه کسی ۰۰۷ بعدی خواهد بود، به گوش می‌رسد و نام‌های بزرگی چون آرون تیلور-جانسون، رجه-جین پیج و هنری کاویل مطرح شده، هرچند تاکنون چیزی تایید نشده است.

شهرت مورفی با بازی در فیلم «اوپنهایمر» در نقش جی رابرت اوپنهایمر پدر بمب اتمی، به طور قابل توجهی افزایش یافته است و پیش‌بینی می‌شود که یکشنبه شب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای بازی‌اش دریافت کند. وی جوایز بفتا، گلدن گلوب وانجمن بازیگرانسال را برای این نقش کسب کرده است.

اما خود مورفی در مراسم اهدای جوایز اسکار وایلد به ورایتی گفت: برای این کار کمی پیر شده‌ام و افزود: فکر می‌کنم آن کشتی حرکت کرده است.اولین فیلم مورفی پس از «اوپنهایمر»، درام تاریخی «چیزهای کوچک مانند اینها» بود که ماه پیش در جشنواره فیلم برلین نمایش داده شد و برنامه مورفی در صورتی که پیش‌بینی برازنان محقق شود، بسیار آزاد به نظر می‌رسد.
مرجع : مهر
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها