به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۶۰۴۲۲

درگیری پیش از بازی بارسا: چه غلطی می‌کنی!

درگیری پیش از بازی بارسا: چه غلطی می‌کنی!
گروه ورزشی:اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، پیش از بازی برابر بارسلونا برخورد عجیبی با بازیکن تیمش و خبرنگاران داشت.به گزارش "ورزش سه"، ناپولی سه‌شنبه شب در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه خانگی بارسلونا روبروی این تیم به میدان برود. 

بازیکنان این تیم روز گذشته به همراه کادر فنی وارد شهر بارسلونا شدند و به ورزشگاه رفتند تا از نزدیک با شرایط آن و همچنین چمن این زمین آشنا شوند و دقایقی را در کنار هم سپری کنند. دی لورنتیس هم در کنار بازیکنان و سرمربی تیمش حضور داشت. 

در حالی که بازیکنان در زمین حضور داشتند و پیش از آن که نشست خبری شروع شود، پولیتانو مشغول صحبت با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا شد اما این موضوع به هیچ وجه به مذاق رییس باشگاه ناپولی خوش نیامد و او به سرعت خودش را به این صحنه رساند. 

دی لورنتیس خطاب به بازیکن تیمش گفت:« چه غلطی داری می‌کنی؟» و پس از آن هم فیلمبردار و عکاس را هل داد تا از صحنه دور کند تا مشخص شود که به هیچ وجه دوست ندارد تمرکز بازیکنان تیمش پیش از این بازی حساس با حضور رسانه‌ها بهم بخورد. 

رییس باشگاه ناپولی پیش از این وعده داده بود که در صورت پیروزی این تیم برابر بارسلونا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی، 10 میلیون یورو پاداش به بازیکنانش پرداخت خواهد کرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها