به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۶۰۴۲۷

ناراحتی سرمربی النصر: عدالت فوتبال با ما نبود!

ناراحتی سرمربی النصر: عدالت فوتبال با ما نبود!
گروه ورزشی:لوئیس کاسترو، سرمربی النصر، معتقد است که فوتبال روی خوشش را به تیم او نشان نداده است.
به گزارش "ورزش سه"، النصر شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

این تیم موفق شد در جریان بازی با نتیجه 3-4 برابر حریف به پیروزی برسد و این برد باعث شد که دو تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی رسیده باشند و همه چیز در ضربات پنالتی مشخص شود که به سود العین به پایان رسید. 

کاسترو در نشست خبری پس از این بازی اظهار داشت: «احساسات بسیاری را در جریان این بازی تجربه کردیم و با وجود همه اتفاقاتی که در طول این بازی رخ داد، توانایی صعود کردن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم. 

ما در حال حاضر پس از حذف لحظات سختی را سپری می‌کنیم اما این موضوع باعث نمی‌شود که من به بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبی که در بازی امروز ارائه کردند و با وجود تمامی مشکلات و حذف در ضربات پنالتی توانستند در جریان بازی پیروز شوند تبریک نگویم.

ما 30 حمله روی دروازه حریف داشتیم و کاملا هجومی بازی کردیم و این العین بود که روی اولین ضد حمله به گل رسید. در نیمه دوم توانستیم عملکردی بهتر از نیمه اول داشته باشیم اما واقعیت این است که عدالت فوتبال با ما یار نبود.

من به خوبی می‌دانم که چیزی که در دنیای فوتبال مهم است، نتیجه است. افراد بسیاری هستند که فوتبال را فقط از همین زاویه می‌بینند و به آن به چشم تلاش و کاری که رویش انجام شده است نگاه نمی‌کنند. بنابراین امروز ما باید مسئولیت بازیکنان مصدوم و اشتباهاتی که رخ داد را هم به دوش بکشیم. 

بازیکنان ما روی ضربات پنالتی تمرین کرده بودند و خودشان بر اساس شرایط و راحتی دیگر بازیکنان انتخاب کردند که چه بازیکنی اول پشت ضربه قرار بگیرد و کسانی امروز پنالتی زدند که تجربه بسیار خوبی از ضربات در طول تمرینات پیدا کرده بودند. 

من از عملکرد خودم راضی هستم چون تمام تلاشم را به کار گرفتم و در طول دوران مربیگری‌ام در این 27 سال هیچ وقت در میانه راه اخراج یا جدا نشدم چون کسانی که با من کار می‌کنند به خوبی کارم، تلاشم و نترس بودنم را می‌شناسند. 

در دنیای عرب، مردم همیشه به دنبال نتیجه هستند و هیچکس به کاری که انجام شده است نگاه نمی‌کند. مسئله این نیست. ما می‌توانستیم در سوپر جام هم برنده باشیم... شاید هم نه! اما اگر می‌خواهید از کاری که من انجام دادم باخبر باشید باید از بازیکنان سوال کنید. تنها ناراحتی من این است که می‌توانستم هواداران النصر را خوشحال کنم. 

ما مصدومان بسیاری داشتیم که باعث شد ثبات درستی در تیم ایجاد نشود، بازیکنان مثل نواف العقیدی همراه ما نبودند و این مسائل باعث می‌شود که هماهنگی در خط دفاعی برهم بخورد و امیدواریم که بتوانیم این ثبات را در دیدارهای پیش رو به تیم برگردانیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها