به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۴۶۱۰۳۹

هشداربه بارسا:پی‌اس‌جی خطرناک باسبک انریکه

هشداربه بارسا:پی‌اس‌جی خطرناک باسبک انریکه
گروه ورزشی:پاری سن ژرمن حریف بارسلونا در لیگ قهرمانان شده است و به نظر می‌رسد که بازی جذابی در پیش خواهد بود.به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بارسلونا برود تا تکلیف یکی از چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. 

جدایی لیونل مسی و نیمار که دو ستاره بزرگ این تیم بودند و همچنان ترک این باشگاه توسط بازیکنانی چون مارکو وراتی، واینالدوم و سرخیو راموس باعث شد که پی اس جی تغییرات بسیار بزرگی را در تابستان گذشته تجربه کند و به استفاده از استعدادهای جوانش روی بیاورد. 

عثمان دمبله هم از بارسلونا به این باشگاه پیوست تا در کنار ستاره‌هایی مانند مارکو آسنسیو، راندال کولو موانی، گونچالو راموس، بارکولا، اوگارته، کنگ لی این، لوکاس هرناندز، میلان اشکرینیار و برالدو بتوانند جای خالی بازیکنان بزرگ جدا شده را پر کنند. 

با وجود تمامی تغییرات متعدد و بزرگی که در این تیم رخ داد، پی اس جی توانست سطح بازی مدنظرش که در چند سال اخیر هم به آن عادت کرده بود را حفظ کند و به صدرنشین بلامنازع در لیگ فرانسه با اختلاف 10 امتیازی نسبت به تیم دوم تبدیل شود. 

آنها تا به حال در این فصل تنها سه شکست را تجربه کرده‌اند و لوئیس انریکه با استفاده از سیستم 3-3-4 توانسته است آزادی عمل قابل توجیه را به مهاجمانش بدهد و یادآور دوران درخشانی که در بارسا با استفاده از مثلت ام اس ان داشت باشد. 

حضور امباپه در خط حمله این تیم به معنای داشتن یک تهدید قابل توجه و همیشگی است و دمبله و بارکولا هم عملکرد بسیار خوبی را به عنوان وینگر به نمایش گذاشته‌اند. ویتینیا و فابیان نسبت به فصل گذشته پیشرفت کرده‎‌اند اما ستاره غافلگیر کننده این تیم بدون شک وارن امری است که بازیکنی کلیدی و 18 ساله به حساب می‌آید. 

مشکل اصلی پی اس جی در این فصل مصدومیت‌های متعدد در خط دفاعی بوده است، هرچند تنها پرسنل کیمپمبه نمی‎‌تواند تیمش را در بازی برابر بارسلونا همراهی کند اما باید به خاطر داشت که اشرف حکیمی هم به دلیل محرومیت در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی غایب خواهد بود. پاری سن ژرمن همان تیمی نیست که سه فصل قبل توانست بارسلونا را در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حذف کند اما پیشرفتش باعث شده که به تیمی خطرناک با پتانسیل صعود به مراحل بالاتر این رقابت‌ها تبدیل شود. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها