به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۶۱۰۱۸

رای قاطع هواداران پی‌اس‌جی: بارسا را می‎‌بریم

رای قاطع هواداران پی‌اس‌جی: بارسا را می‎‌بریم
گروه ورزشی:نظرسنجی صورت گرفته توسط نشریه فرانسوی اکیپ نشان می‌دهد که هواداران پاری سن ژرمن امید زیادی به پیروزی برابر بارسلونا دارند.به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان روز گذشته انجام شد و هشت تیمی که مجوز حضور در این مرحله را دریافت کرده بودند توانستند با حریفانی که باید روبروی آنها به میدان بروند آشنا شوند. 

به این ترتیب، بارسلونا در این مرحله باید روبروی پاری سن ژرمن قرار بگیرد تا فوتبال‌دوستان یک بازی جذاب و تماشایی را شاهد باشند. بازی رفت قرار است در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار شود و بازی برگشت به میزبان شاگردان ژاوی انجام خواهد شد. 

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، نشریه اکیپ یک نظرسنجی را از بین هواداران پاری سن ژرمن انجام داد تا مشخص شود که آنها تا چه حد به صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان امیدوار هستند و نتیجه این نظرسنجی بسیار جالب توجه بود.

بیشتر از 82 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی مدعی شده بودند که پی اس جی توانایی پیروزی برابر بارسا را دارد و مدعی اصلی صعود به مرحله نیمه نهایی و تقابل با برنده دیدار اتلتیکو مادرید و دورتموند خواهد بود. بیشتر از 38 هزار رأی هم در این نظرسنجی گرفته شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها