به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۶۱۰۴۰

مربی محبوب بازیکنان لیورپول برای جانشینی کلوپ

مربی محبوب بازیکنان لیورپول برای جانشینی کلوپ
گروه ورزشی:یورگن کلوپ در پایان فصل از لیورپول خواهد رفت و سران باشگاه باید جانشینی خوب برای مربی آلمانی انتخاب کنند. رختکن تیم گزینه محبوب خودش را دارد.به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ در نشست خبری چهارشنبه خود بار دیگر تاکید کرد که از لیورپول خواهد رفت و تصمیمش تغییر نمی‌کند. او گفت چنین تصمیماتی را نمی‌توان بدون فکر کردن گرفت و او از کاری که می‌خواهد انجام دهد، مطمئن است.

او بعد از 9 سال آنفیلد را ترک می‌کند و از سه ماه پیش که این خبر را اعلام کرد، گمانه‌زنی‌‎ها در مورد جانشین او شروع شده است. برای بسیاری بهترین گزینه ژابی آلونسو است که در اولین تجربه مربیگری حرفه‌ای خود با لورکوزن عالی کار کرده و این تیم را در مسیر قهرمانی بوندسلیگا و لیگ اروپا قرار داده است، اما نظر رختکن تیم گزینه دیگری است.

طبق ادعای آلن برزیل، خبرنگار اسکاتلندی، برای بازیکنان لیورپول بهترین گزینه جانشینی کلوپ کسی جز دستیار اول او یعنی پپ لیندرز نیست. مرد شماره 2 کادر فنی لیورپول بعد از کلوپ که گویا میان بازیکنان محبوبیت خاصی دارد.دین ساندرز، بازیکن سابق لیورپول، نیز این را تایید کرد: «بله، من هم شنیده‌ام که بازیکنان از ایده جانشینی لیندرز به جای کلوپ استقبال می‌کنند.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها