به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۴۶۱۴۲۰

ژوائو: دیگر تحمل این دروغ‌ها را ندارم

ژوائو: دیگر تحمل این دروغ‌ها را ندارم
گروه ورزشی:ژوائو فلیکس در پایان بازی اتلتیکو-بارسا، به ادعای دروغی که به وی نسبت داده‌اند، واکنش تندی نشان داد.به گزارش "ورزش سه، ژوائو بدون شک یکی از قهرمانان مسابقه جذاب دیشب متروپولیتانو بود و مثل بازی رفت توانست دروازه اتلتیکو را باز کند. ستاره پرتغالی به ورزشگاهی برگشته بود که چند سال خانه‌اش بود. پس از بازی ژوائو که استقبال بسیار بدی از او در ورزشگاه شد و بارها علیه وی شعار دادند، به سوالات خبرنگار ESPN برزیل پاسخ داد.

فلیکس گفت: «مردم روی سکوها از چیزهایی که اینجا بر سرم آمد، چیزی نمی‌دانند. همانطور که می‌دانید، می‌گویند من با هم‌تیمی‌های سابقم رابطه بدی دارم اما این دروغ است و صحت ندارد. همانطور که دیدید، من ایستادم تا با لمار و لینو صحبت کنم و همه بازیکنان اتلتیکو وقتی از کنارم رد شدند، آمدند من را در آغوش بگیرند و با من صحبت کنند. احوال خودم و خانواده‌ام را پرسیدند و غیره. نه من چیزی علیه آنها دارم و نه آنها علیه من. هواداران اتلتیکو به وضوح نمی‌دانند اینجا چه اتفاقی افتاده است. این دروغ‌ها دیگر غیر قابل تحمل شده‌اند.»

ژوائو فلیکس از پیروزی 3-0 بارسا، بازی و عملکرد خود و تیمش راضی بود: «سعی کردم تا حد امکان از بازی لذت ببرم. من همیشه بازی با تیم‌های بزرگ را دوست دارم. چنین بازی‌هایی که در آن هواداران کمی بیشتر شما را تحریک می‌کنند. سعی کردم به تیم کمک کنم و سه امتیاز را بگیرم که مهمترین چیز است. ما یک بازی تقریباً عالی انجام دادیم، سه گل خارج از خانه، در این ورزشگاه و در برابر این تیم که خوب دفاع می‌کند، فوق‌العاده بود. ما در همه خطوط بی‌نقص بودیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها