به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۶۲۶۵۷

تغییر بزرگ: رئیس چلسی رفتنی شد!

تغییر بزرگ: رئیس چلسی رفتنی شد!
گروه ورزشی:تاد بولی، رئیس باشگاه چلسی، قرار است در سال 2027 از سمتش کنار برود و مالکان مشترک باشگاه برای رئیس جدید تصمیم گیری خواهند کرد.به گزارش "ورزش سه"، مالکان مشترک باشگاه چلسی قرار است رئیس جدیدی انتخاب کنند و به همین دلیل تاد بولی از سمتش کنار گذاشته می‌شود.

بر اساس گزارش دیلی میل، مالکان آمریکایی این باشگاه با توافقی فوق العاده، این اختیار را دارند که هر 5 سال یکبار ریاست را به صورت چرخشی تغییر دهند. اکنون فاش شده است که این سیاست چرخشی قرار است در فصل 27-2026 اعمال شود.

کمپانی کلیرلیک کپتال که توسط مالکان مشترک یعنی بهداد اقبالی و خوزه فلیسیانو اداره می‌شود، 61.5 درصد از سهام باشگاه چلسی را در اختیار دارد و 38.5 درصد باقی مانده را تاد بولی، هانسیورگ ویس و مارک والتر به صورت اشتراکی در اختیار دارند.

به نظر می‌رسد تصمیم برای انتخاب اولین رئیس با شرایط قرارداد انتقال مالکیت باشگاه در سال 2022 مرتبط باشد. گروه تاد بولی دارای سهام عادی است در حالیکه اکثر سهامداران دارای سهام ترجیحی هستند و محافظت بیشتری در برابر رکود مالی خواهند داشت.

در حالیکه وضعیت جانشین بولی بلاتکلیف است، اقبالی یا فلیسیانو می‌توانند خودشان این نقش را بر عهده بگیرند یا شخص دیگری را معرفی کنند. بولی با استراتژی بلند مدت به دنبال اهداف متفاوتی است و اقبالی و فلیسیانو در مقابل برای تحقق اهداف مالی هر چه سریع‌تر تحت فشار هستند.با این حال منابع نزدیک به کمپانی کلیرلیک بروز اختلاف بین مالکان را رد کرده‌اند و معتقد هستند که همگی آن‌ها به دنبال پیشرفت چلسی با برنامه‌های بلندمدت هستند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها