به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۶۲۸۰۷

این ستاره قید استقلال را می‌زند

این ستاره قید استقلال را می‌زند
گروه ورزشی: نمایش مطلوب مهدی قایدی در لیگ حرفه‌ای امارات موجب شد امیر قلعه نویی نام او را در جمع مسافران قطر ۲۰۲۳ قرار بدهد و عملکرد خوب این بازیکن در دوحه به همراه تیم ملی تحسین کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا را برانگیخت به طوری که نامش در تیم منتخب جام ملت‌ها قرار گرفت و هنوز این حسرت برای فوتبالدوستان ما باقی مانده که اگر از وجود قایدی در بازی با قطر استفاده می‌شد، شاید نتیجه آن مسابقه تغییر کرده و ایران به فینال جام می‌رسید.

مهدی قایدی اگرچه حالا یکی از بازیکنان باشگاه اتحاد کلبا محسوب می‌شود ولی در واقع با شباب الاهلی امارات قرارداد دارد و این باشگاه او را تابستان سال ۱۴۰۲ به صورت قرضی در اختیار تیم همشهری خودش قرار داد تا زیر نظر فرهاد مجیدی فوتبال بازی کند. در همین رابطه مجری شبکه ابوظبی اسپورت ظهر جمعه مدعی شد نمایش خوب مهدی موجب شده تا برایش پیشنهاد اروپایی بیاید و اگر توافق سه جانبه میان این بازیکن، الاهلی امارات و اروپایی‌ها حاصل شود، ملی‌پوش کشورمان تابستان امسال به تیمی از قاره سبز می‌پیوندد.
 
البته خود باشگاه الاهلی و مهدی قایدی هنوز به صورت رسمی دریافت چنین پیشنهادی را تایید نکرده‌اند اما پس از حرفی که مجری این شبکه بر زبان آورد قضیه در فضای مجازی پیچیده است. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد عملاً شایعه برگشتن مهدی به استقلال در تابستان امسال منتفی خواهد شد و کاملاً طبیعی است که این بازیکن با توجه به سن و سالی که دارد، همچنان بخواهد خارج از ایران به فوتبالش ادامه بدهد.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: مهدی قائدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها