به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۴۶۳۸۴۲

در مجازات دشمن نباید شتاب‌زده عمل کرد

در مجازات دشمن نباید شتاب‌زده عمل کرد
گروه سیاسی: امام جمعه مشهد گفت: در مجازات دشمن نباید شتاب‎زده عمل کرد. همه اقتدار و عظمت نظام ما به این است که حجت امام معصوم بر امورات آن احاطه دارد.
 سید احمد علم الهدی  اظهار کرد: برادران گرامی، خواهران بزرگوار، حقیقت این است که فلسطین، ناموس انقلاب اسلامی است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مسئله فلسطین یکی از محوری‌ترین مبانی انقلاب بوده است.
امام جمعه مشهد افزود: برای شناخت دقیق موضوع فلسطین، باید مرور روشنی بر تاریخ معاصر جهان اسلام داشت؛ به خصوص از چند ماه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی که انور سادات رئیس جمهور ملعون مصر در قرارداد ننگین کمپ دیوید امضا کرد که اسرائیل را به رسمیت بشناسد در حالی که تا پیش از آن، مصر نقطه التجا و مظهر قدرت جهان عرب در برابر طغیان‎گری و جنایات صهیونیست‌هایی بود که روز به روز از خانواده‌های فلسطینی تلفات می‌گرفتند و شهید و اسیر روی دست آن‌ها می‌گذاشتند. در خلال این جریان نیز کسینجر ملعون و سبوع میدان دار اصلی بود و کاری کرد تا پناه فلسطین عزیز و مظلوم از او گرفته شود و حمایت از آرمان قدس شریف برای اعراب، یک امر فرعی و غیرالزام آور باشد.
وی خاطرنشان کرد: پس از حادثه کمپ دیوید، می‌توان انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ سیاسی جهان دانست تا به ابتکار امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، فلسطین فراموش‎شده دوباره بر سر زبان‌ها بیاید و فلسطین سرکوب شده و مظلوم به فلسطین قهرمان و مبارز تبدیل شود. اینجاست که می‌گوئیم فرآورده روز قدس، انتفاضه‌های اول، دوم، سوم و انتفاضه موشک بود تا فلسطین در برابر دوزخی‌ترین اشقیای عالم قیام کند. آن زمان که امام راحل به مردم ما تکلیف کرد در روز قدس به میدان بیایند و شعار مرگ بر اسرائیل بدهند، یک عده که ادعای تفکر نخبگانی در این کشور داشتند، اسرائیل را در سایه حمایت آمریکا و مجهز به همه تسلیحات اتمی، غیر اتمی و نظامی می‌خواندند و در تأثیرگذاری این شعار‌ها و مراسم‌هایی در نابودی اسرائیل تشکیک می‌کردند. با این حال، چیزی که این آقایان در آینه نمی‌دیدند، امام ملت در خشت خام می‌دید، زیرا اکنون ما می‌بینیم اسرائیل آن زمان کوچک‌ترین شباهتی با اسرائیل امروز ندارد و امروزه نفرت، ذلت و تباهی ریشه داری برای اسرائیل خبیث در تاریخ به وجود آمده که بی سابقه است.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها