به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۶۳۹۲۷

پیش‌بینی جذاب آرتتا: قهرمانی در هفته آخر

پیش‌بینی جذاب آرتتا: قهرمانی در هفته آخر
گروه ورزشی:میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که تکلیف قهرمان لیگ برتر انگلیس در هفته آخر مشخص خواهد شد.به گزارش "ورزش سه"، کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بسیار جذاب و نزدیک دنبال می‌شود و سه تیم لیورپول، آرسنال و منچسترسیتی همچنان در تلاش هستند تا بتوانند عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کنند. 

لیورپول در حال حاضر با 70 امتیاز در صدر جدول ایستاده است، آرسنال با دو امتیاز کم و 68 امتیازی که به دست آورده دوم است و شاگردان پپ گواردیولا هم با یک امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال با 67 امتیاز در جایگاه سوم این جدول قرار دارند. 

آرتتا در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان این مسابقات اظهار داشت: «سطح لیگ همین است و در طول شش یا هفت سال گذشته هم همینطور بوده است. فاصله هر تیم با حریفش بسیار کم است و این لیگ را جذاب کرده است.

باید ببینیم که آمارها در آخرین بازی چه خواهد بود و فکر می‌کنم که شانس خوبی خواهیم داشت که در هفته آخر بتوانیم قهرمان شویم. هنوز در صدر نیستیم و باید بهتر شویم و به این روند پیروزی ادامه دهیم. این تنها راهی است که می‌توانیم شانس قهرمانی در هفته آخر را برای خودمان حفظ کنیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها