به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۶۴۳۴۴

خیال رئال راحت: این ستاره قصد جدایی ندارد

خیال رئال راحت: این ستاره قصد جدایی ندارد
گروه ورزشی:وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، به هیچ وجه حتی به جدایی از این باشگاه هم فکر نمی‌کند.به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در چند فصل اخیر به ستاره بی‌چون و چرای رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان تبدیل شده و نقش مهمی را در موفقیت‌ها و نتایج خوب به دست آمده توسط این تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی ایفا کرده است. 

با این حال، این بازیکن با معضل مهم و جدی نژادپرستی در فوتبال اسپانیا روبه‌رو شده و شرایط سختی را تجربه کرده که حتی باعث شده است بعضی از رسانه‌های اسپانیایی و برزیلی از این که او به ترک رئال مادرید به‌خاطر این اتفاقات فکر می‎‌کند خبر دهند. 

حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که این ستاره برزیلی با وجود تمام ناراحتی و مشکلاتی که در این مدت تجربه کرده تصمیمی برای ترک رئال مادرید ندارد و این باشگاه هم به هیچ وجه حاضر نیست که پیشنهادات دریافتی برای او را بررسی و برای فروشش اقدام کند. او پیش از این در پاسخ به سوالی در این باره که نظرش درباره آینده‌اش در رئال مادرید چیست گفته بود: «ما می‌توانیم تاریخ را با هم بسازیم. این آغاز دورانی است که می‌تواند بسیار مهم باشد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها