به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۶۵۲۳۱

چطور هتل آرامیس پلاس کیش را در فلای تودی رزرو کنیم؟

گروه گردشگری: هتل های متنوعی در کیش قرار دارند، اما با رزرو هتل آرامیس پلاس کیش که از جمله هتل های لوکس جزیره محسوب می شود، می توانید اقامتی بی نظیر را در این جزیره تجربه کنید. این هتل با داشتن اتاق هایی دلباز که برخی رو به دریا و برخی رو به زیبایی جزیره قرار دارند، پیشنهادی جذاب برای اقامت در این جزیره هستند.
چطور هتل آرامیس پلاس کیش را در فلای تودی رزرو کنیم؟
آرامیس پلاس کیش در تمام فصول سال پذیرای مسافران این جزیره زیبا است. برای رزرو آسان این هتل می توانید از فلای تودی کمک بگیرید. حال اگر سوال چطور هتل آرامیس پلاس کیش را در فلای تودی رزرو کنیم برایتان مطرح شده است، در ادامه همراه ما باشید.

شناخت واحد های اقامتی هتل جهت رزرو
برای رزرو هتل نیاز است تا اتاق ها و سوئیت های آن را بشناسید و با نام آن ها آشنا باشید. هتل آرامیس پلاس کیش 14 طبقه و 477 اتاق و واحد اقامتی دارد. اصلی ترین تفاوت اتاق ها منظره روبروی آن ها است. همانطور که گفته شد برخی از آن ها منظره دریا و برخی منظره جزیره را دارند. واحدهای اقامتی این هتل لوکس عبارتند از:

•    اتاق توئین
منظور از اتاق توئین اتاق هایی است که ۲ تخت یک نفره در آن وجود دارد. همچنین فضای اتاق در مدل توئین، جمع و جور تر از بقیه است.

•    اتاق کانکت
در این نوع از اتاق های هتل آرامیس، ۲ اتاق مجاور هم با ۲ درب مجزای داخلی به هم متصل می شوند. معمولا برای سفرهای خانوادگی این اتاق ها مناسب هستند که هنگام رزرو نیاز به رزرو ۲ اتاق دو تخته و سه تخته است.

•    اتاق لوکس
اتاق های لوکس این هتل امکاناتی ویژه نسبت به سایر اتاق ها دارند که در قسمت جزئیات و رزرو هتل قابل مشاهده است.



هتل آرامیس پلاس کیش
شناخت فیلترهای لازم برای رزرو هتل از فلای تودی
برای اینکه هنگام رزرو هتل آرامیس پلاس کیش در زمانتان برای جستجو صرفه جویی شود، می توانید از فیلترهای جستجو استفاده کنید. انواعی از این فیلترها در ادامه عنوان شده است.
•    رنج قیمت مد نظر خود را انتخاب کنید.
•    درجه هتل که نشان دهنده میزان امکانات و متراژ هتل است را از یک تا پنج ستاره تعیین کنید. هتل هایی با ستاره بیشتر امکانات بیشتر و قیمت بالاتری دارند.
•    موقعیت مکانی از فاکتورهایی است که به شما در انتخاب منطقه هتل کمک می کند. می توانید هتل مد نظر را با توجه به فاصله اش نسبت به ساحل، مراکز خرید و مراکز تفریحی انتخاب کنید.
•    میزان محبوبیت نیز به شما در انتخاب هتل با توجه نظرات کاربران کمک می کند.
•    امکانات هم جزو فیلترهایی است که می توانید هتل مدنظر خود را خیلی سریع جستجو کنید. اگر مایل به دریافت خدماتی مانند استخر، جکوزی، سالن همایش و غیره هستید، از این فیلتر استفاده کنید.



رزرو هتل آرامیس پلاس کیش
رزرو هتل آرامیس پلاس کیش در فلای تودی
فلای تودی با داشتن وب سایتی کاربردی این امکان را به شما می دهد تا با صرف مدت زمانی کم، رزرو هتل آرامیس پلاس کیش را انجام دهید. در پاسخ به اینکه چطور هتل آرامیس پلاس کیش را در فلای تودی رزرو کنیم، باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.
•    ابتدا برای رزرو هتل، فلای تودی را در موتورهای جستجو سرچ کنید. سپس ثبت نام در سایت را انجام دهید.
•    شما می توانید در قسمت بالای وب سایت نوع هتل اعم از داخلی و خارجی را انتخاب کنید. پس برای رزرو آرامیس پلاس کیش این نام را جستجو کنید.
•    با انتخاب نام هتل شما باید تاریخ ورود، تاریخ خروج و تعداد نفرات را در کادرهای مربوطه وارد و سپس کلمه جستجو را انتخاب کنید.

•    حال می توانید صفحه مربوط به هتل را با تمام جزئیات اعم از انواع اتاق ها، امکانات، ساعت ورود و خروج و غیره مشاهده کنید.
•    اتاق مدنظر خود را انتخاب کنید و سپس انتخاب گزینه رزرو اتاق را انجام دهید. در نهایت اقدام به پرداخت وجه کنید تا تاییدیه رزرو برایتان ارسال شود.
•    مراحل بالا مانند وارد کردن اطلاعات فردی و تمام اطلاعات را چک کنید و چند دقیقه برای بررسی مجدد آن وقت بگذارید. پس از نهایی شدن رزرو امکان ویرایش هیچ کدام از اطلاعات را ندارید.
•    هتل ها دارای قوانینی برای ساعات ورود، خروج و همچنین لغو رزرو هستند. بهتر است هنگام رزرو هتل تمام جوانب اعم از انتخاب نوع اتاق، روز ورود و خروج و غیره را بسنجید، سپس اقدام به رزرو هتل کنید.

دریافت واچر هتل پس از رزرو
واچر یا ووچر هتل، همان گواهی صدور رزرو هتل است. پس از رزرو هتل آرامیس پلاس کیش از فلای تودی بلافاصله واچر برای شما صادر می شود. هنگام مراجعه به هتل و چک این، آن را به همراه داشته باشید. امکان دارد که واچر تنها بخشی از هزینه های اقامت در هتل را در بر گیرد و یا اینکه کل هزینه های هتل را شامل شود. برای مثال برخی از خدمات هتل ها مانند استخر با امکانات ویژه، نیاز به پرداخت وجه دارند که ممکن است واچر آن را شامل نشود. همچنین علاوه بر رزرو هتل، می توانید امکاناتی مانند سالن همایش، تفریحات داخل هتل و ترانسفر را پیش از سفر و با فلای تودی رزرو کنید.



امکانات هتل آرامیس پلاس کیش
رزرو هتل‌های سراسر جهان با فلای تودی
فلای تودی علاوه بر رزرو هتل آرامیس پلاس کیش، می تواند در صفر تا صد سفرهای داخلی و بین المللی شما را همراهی کند. کافی است برای دریافت خدمات پس از مراجعه به سایت و یا نصب اپلیکیشن مراحل بالا را طی کنید.
فلای تودی با ارائه 1.5 میلیون هتل و 900 خط هوایی در دنیا، خدمات ارزنده ای به مسافران خود در سراسر جهان ارائه می دهد. از امکانات ویژه فلای تودی می توان به خرید بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل کیش، دریافت ویزا و رزرو تورهای داخلی و خارجی اشاره کرد. تخفیفات شگفت انگیز و پیشنهادات ارزان قیمت فلای تودی همواره در جریان است و شما می توانید با مقایسه هتل ها و بلیط های پیشنهادی، بهترین گزینه پیشنهادی را برای سفر انتخاب کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها