به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۶۶۴۲۹

ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل رئال مادرید

ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل رئال مادرید
گروه ورزشی:بارسلونا در بازی حساس ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد؛ این بازی سرنوشت قهرمان لالیگا را تا حدود زیادی مشخص می‌کند.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال مادرید پس از رقابت در لیگ قهرمانان اروپا، به لالیگا بازگشته‌اند. شاگردان ژاوی هرناندز پس از باخت مقابل پاری سن ژرمن در حالی از رقابت‌های اروپایی خداحافظی کردند که امید زیادی برای صعود به دور بعدی داشتند اما اخراج رونالد آرائوخو با کارت قرمز مستقیم امیدهای بارسلونا را از بین برد.

در مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی با حذف منچسترسیتی اکنون جزء چهار تیم برتر اروپا هستند و با روحیه بالا به استقبال ال‌کلاسیکو می‌روند. بازی در برنابئو برای بارسلونا حکم یک فینال را دارد چون اگر بخواهد فاصله 8 امتیازی با رئال را جبران کند، حتما به برد نیاز دارد و در غیر این صورت شانس زیادی برای رسیدن به صدر جدول نخواهند داشت.

فاصله این دو تیم بسیار زیاد است، بنابراین اگر شاگردان آنچلوتی برنده شوند، قهرمانی را قطعی کرده‌اند. از طرف دیگری لالیگا آخرین امید بارساست، بنابراین ژاوی هرناندز عملا با بهترین ترکیب خود به میدان خواهد رفت.

با توجه به 11 بازیکنی که مقابل پاری سن ژرمن بازی کرده‌اند، بعید است که ژاوی تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند. تنها خطی که به نظر می‌رسد در آن تغییر ایجاد شود، در میانه میدان است.

مارک آندره تراشتگن در چهارچوب دروازه خواهد بود و خط دفاعی را کنده، رونالد آرائوخو، پائو کوبارسی ژوائو کانسلو تشکیل می‌دهند. آرائوخو و کنده می‌توانند نقش بازیکنانی را بازی کنند که باید بیشتر حواسشان به وینیسیوس باشد.آندریاس کریستنسن به دلیل محرومیت مقابل پاری سن ژرمن بازی نکرد و بنابراین او می‌تواند در کنار ایلکای گوندوغان در خط میانی بازی کند. به نظر می‌رسد که فرانکی دی‌یونگ دیگر بازیکن بارسا در خط میانی باشد.

پدری مقابل پی‌اس‌جی بازی کرد اما او هنوز در حال بازیابی بهترین فرم خود است و نیمکت‌نشینی و بازی کردن در نیمه دوم برای او بهتر است. سرخی روبرتو و فرمین لوپز دیگر گزینه‌های ژاوی در این پست هستند.در خط حمله، لامینه یامال در سمت راست، روبرت لواندوفسکی به‌عنوان مهاجم نوک و رافینیا در سمت چپ در ترکیب خواهند بود. به نظر می‌رسد که فران تورس و ژوائو فلیکس هم بتوانند به جای رافینیا بازی کنند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها