به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۶۶۸۱۶

هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر چقدر است

گروه کسب و کار: جراحی لابیاپلاستی یکی از انواع جراحی‌های زیبایی برای از بین بردن ایرادات لابیا به شمار می‌آید. این جراحی همچون سایر عمل‌های زیبایی، هزینه‌های به‌خصوصی دارد. هزینه‌هایی که اغلب به‌طور دقیق مشخص نیستند و پس از انتخاب پزشک تعیین می‌شوند.
هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر چقدر است
هزینه این جراحی می‌تواند منجر به نگرانی و افزایش دغدغه زیباجویان در انجام آن شود. از این‌رو، کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر، نگرانی شما را برطرف می‌کند و باعث می‌شود بتوانید آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید. در ادامه در مورد هزینه جراحی لابیاپلاستی و عوامل موثر در هزینه آن صحبت می‌کنیم.

لابیاپلاستی با لیزر به چه افرادی توصیه می‌شود؟
پیش از بررسی عوامل موثر در هزینه لیزر لابیا، بیایید در مورد این عمل و هزینه‌های آن بیشتر بدانیم. یکی از متداول‌ترین و آسان‌ترین روش‌های لابیاپلاستی، لیزر است. در این تکنیک دستگاه Co2 بادقت روی بافت‌های واژن متمرکز می‌شود و این بافت‌ها را شکل می‌دهد. در لابیاپلاستی با لیزر خبری از جراحی و تیغ و برش نخواهد بود. برای افراد زیر، عمل لابیاپلاستی توصیه می‌شود:
•    خانم‌های مبتلا به هیپرتروفی مینورا آناتومیک
•    خانم‌های مبتلا به لابیا بزرگ
•    خانم‌هایی که از فرم کلی واژن خود رضایت ندارند.
•    خانم‌هایی که هنگام پوشیدن لباس زیر از درد رنج می‌برند.
•    افرادی که اندازه لابیا در آن‌ها عامل تورم، سوزش و التهاب واژن می‌شود.

هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر چگونه تعیین می‌شود؟
به‌طور کلی اگر بخواهیم هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر را تعیین کنیم، باید عوامل متعددی را مدنظر داشته باشیم. در اغلب کشورها این هزینه بین ۱۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار متغیر است. آنچه که اهمیت دارد، رضایت از نتایج عمل است که این موضوع در گرو انتخاب پزشکی حاذق و با تجربه بالاست. طبیعتا انتخاب پزشک خوب و متبحر نیز هزینه بیشتری خواهد داشت. در ادامه با برخی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده هزینه جراحی لابیاپلاستی آشنا خواهید شد.

شکل و فرم لابیا
میزان ضخامت پوست، فرم و اندازه لابیا از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اندازه لابیا و بزرگی آن می‌تواند در تکنیک برش و روش‌های جراحی تاثیر بگذارد و آن را تغییر دهد؛ به‌همین دلیل این عامل در هزینه‌های کلی عمل زیبایی واژن متاثر است.

تکنیک جراحی
علاوه‌بر انجام لابیا‌پلاستی با روش لیزر، می‌توانید تکنیک جراحی با تیغ را نیز انتخاب کنید. این تکنیک برای آن دسته از افرادی که لابیا آن‌ها خیلی بزرگ است و با لیزر قابل درمان نیست، استفاده می‌شود. برای جراحی، شما به اتاق عمل و تجهیزات آن نیاز خواهید داشت و این می‌تواند هزینه بالایی را به‌دنبال داشته باشد. انجام جراحی با لیزر یک روش مقرون‌به‌صرفه است که هزینه جراحی لابیاپلاستی را به حداقل می‌رساند.

میزان دستمزد پزشک
پیش‌تر اشاره کردیم که برای انجام جراحی باید پزشکی ماهر انتخاب شود؛ زیرا پزشکان کم‌تجربه نتایج خوب و رضایت‌بخشی ایجاد نخواهند کرد. براساس این عامل، هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر ممکن است افزایش یابد. دکتر طاهره فروغی فر یکی از برترین جراحان لابیاپلاستی است. شما می‌توانید جراحی خود را با هزینه مناسب و با خیالی راحت زیر نظر این پزشک حاذق انجام دهید و در انتها بهترین نتایج را مشاهده کنید.

مدت زمان جراحی
جالب است بدانید مدت زمان انجام لابیاپلاستی در تعیین هزینه عمل تاثیر می‌گذارد. اگر لابیا افتاده و آویزان باشد، جراحی آن نسبتا طولانی خواهد شد. این فرآیند عمل را پیچیده‌تر می‌کند و قیمت را افزایش می‌دهد. در ضمن نوع برش که صاف، v شکل یا z شکل باشد، در این زمینه تاثیر دارد.

هزینه ویزیت قبل و بعد از عمل
قبل از انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر، باید چندین بار جهت مشاوره، تعیین زمان عمل و ‌چگونگی آن به پزشک منتخب خود مراجعه کنید. این عامل هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. پس از عمل نیز برای بررسی روند بهبود لابیا، نتایج عمل و وضعیت بخیه باید زیر نظر پزشک باشید. هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر شامل هزینه‌های ویزیت در دفعات مختلف می‌شود.

همراه شدن جراحی با جراحی‌های دیگر
ممکن است بخواهید حین انجام لابیاپلاستی، جراحی‌های دیگری همچون تنگ کردن واژن و متقارن‌سازی لابیا را انجام دهید. هزینه‌های کلی این جراحی‌ها به هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر اضافه خواهند شد.
از طرفی دیگر، برخی از خانم‌ها برای ازبین‌بردن ایرادات لابیا به ناچار باید جراحی هودکتومی نیز انجام دهند. همراه شدن این جراحی‌ها با لابیاپلاستی، هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر را افزایش خواهد داد.

هزینه مواد و تجهیزات مورد استفاده
در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های معتبر، بسیاری از مواد و تجهیزات مورد استفاده وارداتی هستند. تجهیزاتی همچون نخ‌های بخیه، دستگاه‌های لیزری مورد استفاده و مواد بیهوشی از این قبیل تجهیزات به شمار می‌آیند. قیمت ارز و تورم می‌تواند قیمت کلی تجهیزات لابیاپلاستی را افزایش دهد و به طبع آن، هزینه عمل لابیاپلاستی بیشتر شود.

هزینه آزمایش‌های قبل از عمل
پیش از جراحی لابیاپلاستی با لیزر باید آزمایش‌هایی همچون آزمایش خون انجام شوند. این آزمایش‌ها تحت پوشش بیمه نیستند و هزینه‌های آن‌ها آزاد است.

هزینه‌های خرید دارو
پس از عمل لابیاپلاستی بدن شما باید زخم‌ها و بخیه‌ها را ترمیم کند. برای ترمیم این زخم‌ها استفاده از داروهای مختلف از طرف پزشک توصیه می‌شود. مسلما خرید دارو نیز هزینه دارد و هزینه‌های آن روی هزینه کلی جراحی لابیاپلاستی تاثیر می‌گذارد. علاوه‌بر دارو، شما باید کرم‌ها و پمادهایی را برای ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده واژن خود خریداری کنید.

کلینیک‌ و محل انجام جراحی لابیاپلاستی
عمل لابیاپلاستی با لیزر اغلب در مطب انجام می‌شود. بسته به محل درمان می‌توان هزینه‌های متنوعی را برای این عمل در نظر گرفت. در کلان شهرها و مراکز استان‌ها که متقاضیان جراحی بیشتر است، قیمت‌ها بیشتر خواهد بود؛ اما در شهرستان‌ها هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر مناسب‌تر است.

نوع لابیاپلاستی
لابیاپلاستی دو نوع مختلف دارد. تغییرات واژن در این دو نوع روش می‌تواند شامل تغییر در لبه‌های کوچک لابیا یا تغییر در لبه‌های بزرگ لابیا شود. آن دسته از جراحی‌هایی که منجر به اصلاحات لابیا بزرگ شود، هزینه بیشتری خواهد داشت.



آیا بیمه هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر را پرداخت می‌کند؟
جراحی لابیاپلاستی جزو جراحی‌های درمانی برای واژن نیست. این جراحی ماهیت زیبایی دارد. پس بیمه تکمیلی و بیمه تامین اجتماعی به هیچ‌عنوان هزینه‌های آن را پرداخت نخواهند کرد. نه فقط لابیاپلاستی، بلکه سایر جراحی‌های زیبایی، تحت پوشش هزینه بیمه نخواهند بود. به‌همین دلیل شما باید تمامی هزینه‌های مربوط به آزمایشات، معاینات، ویزیت پزشک، دارو، محل درمان و ... را به‌صورت آزاد پرداخت کنید.

مقایسه هزینه لابیاپلاستی در ایران و کشورهای دیگر
هزینه لابیاپلاستی با لیزر نه‌تنها از فردی به فرد دیگر، بلکه از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. طبق آخرین آمار در آمریکا ۱۰۰۰ دلار برای این جراحی هزینه صرف می‌شود و در اروپا نیز ۵۰۰۰ یورو هزینه جراحی لابیاپلاستی با لیزر است.
در کشورهای غربی این میزان هزینه برای عمل لابیا کمی زیاد است. همین امر باعث می‌شود بسیاری از متقاضیان عمل لابیاپلاستی با لیزر، از اقصی نقاط جهان به ایران بیایند و با صرف هزینه‌ کمتر، بهترین نتایج را کسب کنند.

جمع‌بندی
در این مطلب در مورد هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر صحبت کردیم. این هزینه‌ها باتوجه‌به عوامل مختلف تعیین می‌شوند. هزینه‌های مرتبط با کلینیک و مطب، هزینه دارو و آزمایشات، هزینه معاینات پیش از عمل و بعد از عمل، دستمزد پزشک انتخاب‌شده، نوع جراحی و شکل و فرم لابیا محاسبه شده، درنهایت هزینه جراحی لابیاپلاستی تعیین می‌شود. این هزینه‌ها از فردی به فرد دیگر و از پزشکی به پزشک دیگر متفاوت هستند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها