به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۸:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۷۲۲۸۹

ستاره رئال: هر پیشنهادی بدهید می‌مانم

ستاره رئال: هر پیشنهادی بدهید می‌مانم
گروه ورزشی:لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، به مدیران باشگاه اعلام کرده است که پول برای او اهمیتی ندارد و با هر پیشنهادی حاضر به ادامه همکاری است.به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید از چند هفته قبل با این بازیکن آغاز شده است. انتظار می‌رود که این قرارداد به زودی به صورت رسمی به امضا برسد.

این بازیکن یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های رئال در چند سال اخیر بود اما در این فصل از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد و حتی در مقطعی از فصل رسانه‌ها مدعی شده بودند که او به حدی از این اتفاق ناراحت است که قصد دارد رئال مادرید را ترک کند و به باشگاهی دیگر برود تا فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

اما کارلو آنچلوتی توانست به خوبی این شرایط را مدیریت کند و اوضاع به شکلی پیش رفت که این ستاره کروات با کمال میل پذیرفته است که یک فصل دیگر هم در این تیم بماند. مارکا پیش از این از قطعی بودن تمدید قرارداد او با رئال خبر داده بود و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، جزئیات جالبی را درباره این مذاکرات فاش کرده است.

رومانو خبر داده است که مودریچ به مدیران رئال اعلام کرده که پول برایش هیچ اهمیتی ندارد و حاضر است هر پیشنهادی که از سوی این باشگاه به او ارائه شود را بدون تردید بپذیرد تا بتواند همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد. این در حالی است که او پیشنهادهای هنگفتی را از باشگاه‌های دیگر دریافت کرده بود اما تمامی آنها را رد کرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها