به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۳:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۷۲۴۸۸

امباپه احساسی شد: هیچ‌جا پاریس نمی‌شود

امباپه احساسی شد: هیچ‌جا پاریس نمی‌شود
گروه ورزشی:امباپه می‌گوید هیچ جا برای او پاریس نخواهد شد ولی بی‌تاب تجربه فوق‌العاده بعدی خود است.
به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه دیشب بازی آخر و شماره 308 خود را برای پی اس جی انجام داد و با فتح جام حذفی پاریس را ترک خواهد کرد. 

کیلیان در پایان بازی گفت: «من نتوانستم آخرین بازی خودم را با یک گل جشن بگیرم اما فتح پانزدهمین جام لذت‌بخش بود. خیلی خوشحالم که توانستم کارم را با یک جام به پایان برسم.»در پایان بازی همه از رئیس گرفته تا هم تیمی‌ها کیلیان را در آغوش گرفتند و برایش آرزوی موفقیت کردند.

امباپه که برای پاریس 256 گل در هفت سال زد ادامه داد: «آنچه که اینجا دارم در هیچ کجا پیدا نمی‌شود، اما در تیم بعدی خودم، چیزهای دیگری خواهم داشت و آنها نیز فوق‌العاده خواهند بود. من میل سیری‌ناپذیر به تجربه چالش‌های جدید دارم.»

امباپه علی‌رغم اینکه به هدف اصلی خود یعنی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا نکرد، پاری سن ژرمن را با افتخار ترک خواهد کرد: «امیدوارم پاری سن ژرمن به مسیر موفقش ادامه دهد. فتح لیگ قهرمانان آرزویی بود که محقق نشد ولی می‌دانم باشگاه به این رویاپردازی بدون من ادامه خواهد داد. سعی کردیم ذهنیت باشگاه را تغییر دهیم و فکر می‌کنم باشگاه به هدفش بسیار نزدیک شد. این آخرین بازی من بود و می‌خواهم جشن بگیرم. نمی‌خواهم یک لحظه وقتم را تلف کنم چون این آخرین بازی من کنار این بازیکنان بزرگ بود.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها