به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۹:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۴۷۲۶۳۳

آدام درایور به فیلم جدید جیم جارموش پیوست

آدام درایور به فیلم جدید جیم جارموش پیوست
گروه فرهنگی:آدام درایور بازیگر اسکاری هالیوود هم در جمع بازیگران فیلم تازه جیم جارموش فیلمساز مستقل سینمای آمریکا حضور یافت.به گزارش صبا، قبل از این کیت بلانشت برای یکی از نقش های اصلی این فیلم انتخاب شده بود.
 
درام اجتماعی جدید جارموش با نام «پدر مادر خواهر برادر» وارد مرحله تولید شد و داستانی چند خطی را دنبال می‌کند.نکته جالب در رابطه با اعلام خبر درایور در فیلم این است که بعد از پایان فیلمبرداری آن، در این زمینه اطلاع‌رسانی شده است!

واقعیت امر این است که جارموش کلید فیلمبرداری فیلمش را در سکوت کامل خبری زد و هیچ اطلاعاتی پیرامون آن در اختیار رسانه‌ها قرار نداد.حالا مشخص شده که درایور و بلانشت در ترکیب بازیگرانی حضور دارند که فهرست بلندبالایی را دربرمی‌گیرد که شارلوت رامپلینگ، ماییم بیالیک، تام ویتز و ویکی کریپس را نیز شامل می‌شود.

نکته جالب دیگر درام اجتماعی تازه فیلمساز تنوع لوکیشن‌های آن است که شمال شرقی آمریکا، پاریس، دوبلین و ایرلند را دربر می‌گیرد.کارهای پساتولید فیلم هم اکنون در شهر نیویورک آغاز شده و شنیده می‌شود که تا پایان سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت.

همانطور که از نام فیلم پیداست، داستان آن در سه بخش تعریف می‌شود که این قسمت‌ها ظاهرا مستقل از یکدیگر هستند.هر بخش فیلم هم در لوکیشن مجزایی فیلمبرداری شده که شامل شمال شرقی آمریکا (بخش پدر)، دوبیلن (بخش مادر)، و پاریس (بخش خواهر برادر) می‌شود.

کار تازه جارموش سه داستان مجزا و متفاوت را دنبال می‌کند و خط محوری‌اش در رابطه با ارتباطات بین اعضای خانواده است. این ارتباطات در دو وجه شامل مسائل و ارتباطات جوانان در میان خود و همچنین نوع ارتباطات آنها با والدین‌شان می‌شود.نزدیکان جارموش از فیلم به عنوان شخصی‌ترین کار این فیلمساز اسم می‌برند که ملقمه‌ای از کمدی و تراژدی و تنیدگی این دو در هم است.

آدام درایور قبل از این در دو فیلم دیگر جارموش «پاترسن» و «مرگ نمی‌میرد» بازی کرده است. او هم اکنون درام علمی تخیلی «مگاپولیس» فرانسیس فورد کاپولا را آماده نمایش دارد که نمایشی جنجال‌برانگیز در دور جدید جشنواره بین‌المللی فیلم کن داشت.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها