به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۷۲۷۱۰

دلافوئنته مغز متفکر اسپانیا را معرفی کرد

دلافوئنته مغز متفکر اسپانیا را معرفی کرد
گروه ورزشی:پدری در میانه میدان اسپانیا در یورو 2024 ریتم بازی لاروخا را تعیین خواهد کرد و رهبر تیم است.
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس دلافوئنته دقایقی پیش اسامی 29 بازیکن را برای حضور در اردوی اسپانیا اعلام کرد. فهرستی برای یورو 2024 که قطعی نیست و سه بازیکن در روزهای پیش رو خط خواهند خورد.غیبت لوکاس واسکز، آسنسیو و دعوت از کوبارسی و فران تورس از نکات جالب توجه بود ضمن اینکه ناچو فرناندز بعد از بازی های خوب اخیرش در ترکیب رئال نیز دعوت شده است.

مربی اسپانیا در مورد عدم اعلام فهرست قطعی گفت: «ما باید از فرصتی که مقررات یوفا به ما می دهد استفاده کنیم. ضرب الاجل برای فهرست نهایی هفتم ژوئن (18 خرداد) است و متأسفانه ممکن است مصدومانی داشته باشیم و این دلیل تغییر ایده اولیه در مورد اعلام فهرست قطعی بود. ما می خواهیم ریسک را به حداقل برسانیم. تا ده روز دیگر فهرست نهایی اعلام می شود.»

دلافوئنته ادامه داد: «رئال هنوز یک بازی دیگر دارد و باید در فینال لیگ قهرمانان حاضر باشد. ما از این تیم سه بازیکن (کارواخال، ناچو و خوسلو) داریم و امیدوارم مصدوم نشوند. همه بازیکنان در فهرست شانس یکسانی دارند.»

دعوت از پدری و خط خوردن مارکو آسنسیو: «خوشبختانه پدری دیگر مصدوم نیست و روز به روز بهتر شده و یک فوتبالیست بزرگ و ارزشمند است. او هنوز می تواند از استعداد خود بیشتر و بهتر استفاده کند. پدری به بازی ما ریتم مناسب خواهد داد و من روی او حساب ویژه ای باز کرده ام. او می تواند رهبر خط میانی ما باشد. آسنسیو؟ من آسنسیو را تحسین می کنم و همه نظر من در مورد او را می دانید ولی بیایید روی کسانی که اینجا هستند تمرکز کنیم و برای فهرست اعلام شده ارزش قائل شویم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها