به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۷۲۷۱۲

ستاره بارسا دیگر فروشی نیست

ستاره بارسا دیگر فروشی نیست
گروه ورزشی:باشگاه بارسلونا دیگر تصمیمی برای فروش یا فسخ قرارداد روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی این تیم، ندارد.به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی از زمان پیوستن به بارسلونا خیلی زود توانست به یکی از بازیکنان مهم و کلیدی این تیم تبدیل شود و نقش مهمی را در قهرمانی گذشته آنها در رقابت‌های لالیگا ایفا کرد و توانست عنوان آقای گلی را هم در همان فصل اول از آن خود کند.

این ستاره لهستانی در این فصل نتوانست درخشش فصل گذشته را تکرار کند و با توجه به این که بارسلونا با حواشی و مشکلات بسیار زیادی روبرو بود از دوران اوجش کمی فاصله گرفت اما باز هم یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب ژاوی در لالیگا بود و عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

با این حال، شرایط قرارداد او که باعث می‌شد در این فصل که سومین سال حضورش در بارسلوناست دستمزدش به ۳۰ میلیون یورو برسد باعث شده بود که شایعات بسیاری درباره احتمال فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی یا فسخ قرارداد با این بازیکن به گوش برسد.

اما جدایی ژاوی و انتخاب هانسی فلیک به عنوان جانشین او باعث شده است که شرایط کاملا متفاوت پیش برود. رادیو کوپه خبر داده است که فلیک مایل است بار دیگر با لواندوفسکی که پیش از این ستاره تیمش در بایرن مونیخ بود همکاری کند و به همین دلیل او قطعا به حضورش در بارسا در فصل آینده ادامه خواهد داد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها