به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۵ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۵۶۰۷۱
لاليگا؛ پيروزي رئال در خانه ويارئال

برتري 6-0 بارسلونا؛ مسي 400 گله شد

گروه ورزشي: بارسلونا با درخشش نيمار و مسي، پنجمين پيروزي فصل خود را جشن گرفت.
برتري 6-0 بارسلونا؛ مسي 400 گله شد
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بارسلونا در نوکمپ موفق شد تا تیم گرانادا را با 6 گل شکست داده و بار دیگر به صدر جدول لالیگا بازگردد. بارسا که در بازی قبلی خود مقابل مالاگا،حتی یک ضربه درون چهارچوب نداشت،در این بازی به لطف درخشش نیمار و مسی، حریف خود را 6 تایی کرد. نیمار در این دیدار هت تریک کرد و مسی نیز زننده دو گل بود. دیگر گل بارسا را نیز ایوان راکیتیچ به ثمر رساند. بازگشت کاپیتان ژاوی به ترکیب ثابت بارسا، بار دیگر شادابی را به خط میانی این تیم بازگردانده بود و همکاری خوب او با راکیتیچ، یکی از عوامل این برتری پر گل بود. بدین ترتیب بارسلونا به پنجمین پیروزی خود در این فصل دست یافت و تا قبل از انجام بازی والنسیا، با 16 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.

چهارصدمين گل دوران حرفه اي ليونل مسي

ليونل مسي با دو گلي که امشب به گرانادا زد به آمار چهارصد گل زده در تمام دوران حرفه اي اش دست يافت. لیونل مسی با دو گلی که امشب وارد دروازه گرانادا کرد، تعداد گل های دوران حرفه ای خود را به عدد 400 رساند. بارسلونا با 6 گل گرامادا را در هم کوبید که دو گل این بازی توسط مسی به ثمر رسد.مسی این تعداد گل را در 524 بازی به ثمر رسانده است. از این میزان، مسی 358 گل را با پیراهن بارسا و 42 گل را با پیراهن تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده است. البته رونالدو زودتر از مسی در این سال به آمار 400 گل دست یافته بود اما تفاوت در اینجاست که کریستیانو 129 بازی بیشتر از مسی انجام داده است.

پيروزي رئال در خانه ويارئال

رئال مادريد در ادامه نتايج خوبش، توانست در خانه ويارئال به پيروزي 2-0 دست پيدا کند.
شاگردان آنچلوتی که در سه دیدار قبلی مقابل بازل، دپورتیوو لاکرونیا و الچه، پیروزی های پرگلی به دست آورده بودند، در دیدار امروز هم اجازه خودنمایی به حریف ندادند و با زدن دو گل در همان نیمه اول، سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به جیب زدند. اولین گل بازی را لوکا مودریچ در دقیقه 32، روی پاس توی کروس به ثمر رساند. ستاره آلمانی در موقعیت خوب، مودریچ را صاحب توپ کرد و او هم با یک ضربه دقیق از پشت محوطه جریمه، دروازه حریف را باز کرد.
در دقیقه 40، نوبت کریس رونالدو بود تا هشمین گلش در 3 دیدار اخیر را به ثمر برساند. او که سه گل به لاکرونیا و 4 گل به الچه زده بود، روی یک ضد حمله و روی پاس دقیق کریم بنزما، گل دوم را به نام خود ثبت کرد. تلاش بازیکنان میزبان برای کاهش فاصله و جبران نتیجه در نیمه دوم بی نتیجه بود تا رئال به سه امتیاز با ارزش این دیدار دست پیدا کند.