به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۸ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۵۷۳۰۶

خالق رمز داوینچی در نمایشگاه شارجه

گروه فرهنگ و هنر: دن براون نویسنده‌ مشهور رمان‌های رمز داوینچی و فرشتگان و شیاطین به عنوان میهمان افتخاری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه سخنرانی می‌کند.
خالق رمز داوینچی در نمایشگاه شارجه
سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه ابوظبی با حضور دن براون رمان‌نویس آمریکایی کتاب‌های پرفروشی چون رمز داوینچی برگزار می‌شود. این رویداد فرهنگی جهان عرب از ششم نوامبر در مرکز نمایشگاه‌های شارجه کار خود را آغاز می‌کند. رمز داوینچی مشهورترین اثر براون است که بیش از 81 میلیون جلد در سطح بین‌المللی فروش داشته و صدرنشین جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ ادبیات انگلستان بوده است.

کتاب‌های براون در کل بیش از 200 میلیون نسخه فروش داشته‌اند و تاکنون به 55 زبان برگردانده شده‌اند. قلعه‌ دیجیتال (1998)، نقطه‌ فریب (2001)، فرشتگان و شیاطین (2002)، رمز داوینچی (2003)، نماد گمشده (2009) و دوزخ (2013) از مهم‌ترین کتاب‌های براون هستند که طرفداران بسیاری در دنیا دارند.

به گزارش نشنال، رمز داوینچی و فرشتگان و شیاطین در سال‌های 2006 و 2009 مورد اقتباس سینمایی قرار گرفتند و نقش اصلی آن‌ها را تام هنکس ستاره‌ هالیوودی ایفا کرد. دوزخ جدیدترین رمان پرفروش براون است که قرار است فیلم آن سال آینده میلادی به روی پرده‌ها برود.
مرجع : ایسنا