به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۵ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۵۷۹۷۱

کاسیاس: قرار نیست همه بازی‌ها فیکس باشم

گروه ورزشی: دروازه‌بان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا عنوان کرد قرار نیست در همه بازی‌ها فیکس بازی کند. او همچنین اظهارنظری درباره ال‌کلاسیکو نکرد.
کاسیاس: قرار نیست همه بازی‌ها فیکس باشم
ایکر کاسیاس در این فصل بار دیگر توانسته جایگاه اصلیش را در رئال مادرید به‌دست آورد. البته این دروازه‌بان در تیم ملی اسپانیا عملکرد خوبی نداشت و در بازی برابر اسلواکی ضعیف ظاهر شد. عملکرد ضعیف کاسیاس در بازی برابر اسلواکی باعث شد تا دل‌بوسکه این بازیکن را در بازی برابر لوکزامبورگ روی نیمکت ذخیره‌ها قرار دهد. ایکر کاسیاس درباره شرایطش در این فصل گفت: قرار نیست در این فصل در همه بازی‌ها به میدان بروم. من هم مثل بقیه روز خوب و بد دارم. متأسفانه در بازی برابر اسلواکی روز بدم بود البته می‌دانم که می‌توانم در بازی‌های آینده به تیمم کمک کنم و باعث شوم که اسپانیا به یورو 2016 صعود کند.

کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در ادامه گفت: در حال حاضر شرایط خوبی دارم و می‌دانم که بازی‌های سختی نیز در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در پیش دارم. اولویت من در تیم ملی صعود به یورو 2016 و در تیم باشگاهی نیز قهرمانی در لیگا و لیگ قهرمانان اروپاست. وقتی شما پیروز می‌شوید همه شما را دوست دارند ولی وقتی شکست می‌خورید همه روزهای خوب شما را فراموش می‌کنند. درست مثل این است که شما از دست برادرتان عصبانی می‌شوید و می‌گویید که می‌کشمت ولی در واقع معنی شما این نیست که می‌خواهید برادرتان را بکشید. رسانه‌ها و مردم اسپانیا نیز همین شرایط را دارند. آن‌ها از من انتقاد می‌کنند و انتقادشان صحیح است.

دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا ادامه داد: رابطه خوبی با ویسنته‌ دل‌بوسکه دارم. او به من اعتماد دارد. نه‌تنها من بلکه دخیا و بقیه بازیکنان اسپانیا نیز همین شرایط را دارند. رئال مادرید هشت روز دیگر باید در ال‌کلاسیکوی اول فصل جدید برابر بارسلونا در سانتیاگوبرنابئو قرار گیرد. دروازه‌بان رئال مادرید حاضر نشد تا درباره این دیدار به اظهارنظر بپردازد و گفت: زمان کافی تا آن دیدار وجود دارد. ما باید با لوانته و سپس لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم و از الان نباید به فکر ال‌کلاسیکو باشیم. رئال مادرید فردا (شنبه) در هفته هشتم لیگا برابر لوانته به میدان می‌رود.
مرجع : ایسنا