به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۶۸۰۰۵

اسکوچیچ: فولاد باید برای آسیا تقویت شود

گروه ورزشی: سرمربی فولاد خوزستان با ابراز رضایت از خرید این تیم در تعطیلات نیم فصل گفت: فولاد برای حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیایی تقویت شود.
اسکوچیچ: فولاد باید برای آسیا تقویت شود
دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان با راه آهن تهران به اردوی 10 روزه فولاد در دبی اشاره و اظهار داشت: قرار بود در اسپانیا اردو برگزار کنیم که متاسفانه فراهم نشد و به دبی رفتیم در این اردو هم برای رسیدن به آمادگی جهت مسابقات آسیایی حریفان تدارکاتی را انتخاب کردیم.
وی با بیان اینکه بی‌صبرانه منتظر آغاز لیگ هستم، گفت: رویارویی با تیم‌های بحران زده دشوار است و ما با تمام توان در برابر راه آهن ظاهر می‌شویم و با احتیاط در این بازی می‌خواهیم 3 امتیاز را کسب و در جمع مدعیان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت تیم فولاد خوزستان در بازی فردا عنوان کرد: لئوناردو مساریچ و امید خالدی در بازی فردا محروم هستند و عده‌ای از بازیکنان ما مشکل سربازی مانع از بازی آن‌ها می‌شود و محرومی نداریم.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره خریدهای نیم فصل فولاد خوزستان بیان کرد: اضافه شدن 3 بازیکن در 3 پست برای تیم ما خوب بود ولی برای بازی‌های آسیایی باید تیم را تقویت کنیم تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

اسکوچیچ درباره گروه فولاد در بازی‌های آسیایی افزود: همه گروه‌ها سخت هستند و حضور تیم الهلال در تیم ما در صعود به مرحله بعد کار را دشوار می‌کند اما من در عربستان هم مربی‌گری کرده‌ام و امیدوارم در مسابقات آسیایی امسال بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.
وی درباره وضعیت آب و هوای اهواز اظهار داشت: امیدوارم گرد وخاکی که امروز دراهواز مشاهده می‌شود فردا به پایان برسد تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت خوب تماشگران خوزستانی نتیجه مطلوب را از راه آهن بگیریم.
مرجع : تسنیم