به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۳
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۷۴۶۱۷

داعش ارتشی از زنان و کودکان ایجاد می‌کند

گروه بين الملل: گروه تروریستی داعش در فیلم ویدئویی جدید خود تصاویری را منتشر کرده که در آن گروهی از زنان و کودکان را برای انجام عملیات آتی خود در منطقه آموزش می‌دهد.
داعش ارتشی از زنان و کودکان ایجاد می‌کند
این فیلم ویدئویی منتشر شده از سوی گروه تروریستی داعش تحت عنوان "بیعت با مرگ" نشان می‌دهد که اعضای این گروه بیشتر زنان و کودکانی ساکن شهر رقه سوریه هستند و یکی از سران این گروه با سخنان خود آن‌ها را برای رفتن به عملیات عراق تشویق می‌کند. این رهبر داعشی که مقابل کودکان و زنان در حال سخنرانی است، اعلام کرد: خلیفه ابوبکر بغدادی شما را تشویق می‌کند تا شیعیان را بکشید و به ما در عراقی که کشور ماست، کمک کنید.

این نخستین بار نیست که داعش برای اجرای عملیات‌ خود از کودکان و زنان به عنوان عوامل انتحاری و سپر انسانی سوء استفاده می‌کند. منابع خبری سوریه اعلام کردند که در جریان حملات داعش تعداد کشته شدگان افراد زخمی افزایش پیدا کرد و در پی فرار افراد به خاک ترکیه، این گروه تروریستی تعداد زیادی از جوانان شهر رقه سوریه را به عضویت خود درآورده است.

داعش از طریق تبلیغات رسانه‌ای و خیابانی در شهر رقه افراد جوان و کم سن و سال را برای پیوستن به گروه تروریستی خود تشویق می‌کند.
مرجع : ايسنا