به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۴
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۸۰۵۷۲

واکنش سپاه به خبر شلیک گلوله‌ در اصفهان

گروه حوادث: سخنگوی سپاه پاسداران گفت: هیچ یک از مجموعه ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران امروز نه تمرین نظامی داشته اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک شده است.
واکنش سپاه به خبر شلیک گلوله‌ در اصفهان
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: هیچ یک از مجموعه ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران روز  چهارشنبه نه تمرین نظامی داشته اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک شده است. سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر شلیک اشتباهی 2 گلوله توپ جنگی توسط یکی از واحدهای نظامی سپاه به داخل شهر اصفهان گفت: این خبر را به شدت تکذیب می‌کنم. مسئول روابط عمومی کل سپاه تأکید کرد: هیچ یک از مجموعه‌ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نه تمرین نظامی داشته‌اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک کرده‌اند. وی افزود: از انتشار دهندگان این خبر کذب به شدت گله مند هستیم.

گفتني اينكه، انتشار اين خبر توسط يكي از خبرگزاري‌هاي نزديك به سپاه صورت گرفته بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، این گلوله ها از قرارگاه شهید زین الدین به اشتباه شلیک شده اند، و یکی از آنها به نزدیکی سیتی سنتر و دیگری به پارک شهرک سپاهان خورده است. یکی از نمایندگان اصفهان در مجلس گفت: "طبق اطلاعات به‌ دست آمده ظاهرآ امروز مانوري برگزار شده که بر اثر اشتباه در تشخيص‌ گرا، توپ‌ها به اطراف استخري در سپاهان‌شهر اصابت کرده است." این نماینده گفت که در اثر اصابت گلوله توپ 2 نفر در شهر اصفهان زخمی شدند.