به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۸۸۵۶۶
بالوتلی فصل جدید را در تیم لاتزیو سپری خواهد کرد

پوگبا، بالوتلی سوژه‌های نقل و انتقالات تابستانی

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد تلاش تیم‌های اروپایی برای جذب بازیکنان جدید با نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی بیشتر شده است.
پوگبا، بالوتلی سوژه‌های نقل و انتقالات تابستانی
با نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی تیم‌های برتر فو‌تبا‌ل اروپا به دنبال جذب آخرین بازیکنانشان هستند تا بتوانند فصل خوبی را در این فصل داشته باشند. چلسی که موفق شد پدرو، ستاره اسپانیایی بارسلونا را به خدمت بگیرد، این بار به سراغ پوگبا و استونز رفته است. به نظر می‌رسد شکست سه بر صفر برابر سیتی، مسئولان باشگاه چلسی را از خواب بیدار کرده باشد و به آنها فهمانده باشد که برای فصل جدید و تکرار قهرمانی نیاز به بازیکنان جدیدی هم دارند.

پیوستن پوگبا به چلسی در یکی دو روز گذشته به تیتر اصلی روزنامه‌های ایتالیایی و انگلیسی تبدیل شده است. بنا به نوشته روزنامه‌ اکسپرس، چلسی در صورت خرید پوگبا باید خوآن کوآدرادو را به این تیم ایتالیایی بفروشد. همچنین باشگاه لندنی قرار است چهارمین پیشنهاد خود برای جان استونز، مدافع اورتون را به زودی ارائه کند. اورتونی‌ها به همین منظور به سراغ جانشینی استونز رفتند و با رائوکیا، مدافع اینتر مذاکراتی داشتند.

منچسترسیتی پس از جذب نیکولاس اوتامندی از والنسیا به سراغ کوین دی بروین، ستاره بلژیکی ولفسبورگ رفته و امیدوار است که این بازیکن بلژیکی را در روزهای باقی‌ مانده تابستانی نقل و انتقالات به خدمت بگیرد. دی بروین چندی پیش از حضور در لیگ برتر سخن گفته بود ، ولی بعید به نظر می‌رسد که مسئولان تیم آلمانی به این راحتی‌ به ستاره تیمشان اجازه خروج بدهند، چرا که ولفسبورگ پس از سال‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. رسانه‌های انگلیسی از حضور ماریو بالوتلی، مهاجم ناموفق لیورپول در تیم لاتزیو خبر دادند و عنوان کرد که بالوتلی فصل جدید را در تیم لاتزیو سپری خواهد کرد.

دیگو گودین، مدافع اروگوئه ای اتلتیکومادرید قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا خیال این تیم مادریدی را راحت کرده باشد. آلکس ساندرو، مدافع چپ پورتو قراردادش را با یوونتوس امضا کرد تا از فصل جدید در این تیم توپ بزند. او با 26 میلیون یورو به تیم یوونتوس پیوست. این بازیکن پس از حضور در یوونتوس گفت: همه می دانند که یوونتوس فصل فوق العاده ای را پشت سرگذاشت. وقتی پورتو از لیگ قهرمانان حذف شد، من در لیگ قهرمانان طرفدار این تیم بودم و امیدوارم این فصل شرایط به مراتب بهتر هم باشد. احساس بسیار خوبی دارم و اعتماد به نفس خوبی به دست آورده ام. نمی توانم بیشتر از این برای شرکت در تمرینات و پوشیدن پیراهن یووه که تحقق رویایم است، صبر کنم. به هواداران اطمینان می دهم که 100 درصد توانم را برای کمک به موفقیت این تیم در اختیار خواهم گذاشت. پایگاه اینترنتی تاک اسپورت از نهایی شدن قرارداد کریم بنزما با آرسنال در روزهای آینده خبر داد.
مرجع : ایسنا