به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۲۱۲۸۵۸

مجلس یازدهم و نکته‌ای که نباید فراموش کرد!

مجلس یازدهم و نکته‌ای که نباید فراموش کرد!
گروه سیاسی: احمد زیدآبادی در یادداشتی در كانال تلگرامی‌ خود نوشت: این روزها روزنامۀ کیهان به تکرار علیه کسانی موضع می‌گیرد که "تخریب" مجلس یازدهم را در پیش گرفته‌اند؛ مجلسی که هنوز شکل نگرفته است!
مجلس یازدهم طبعاً مخالفانی دارد، اما حملۀ مخالفان به آن، نهایتاً بعید است به یک - هزارم تهاجم کیهان و دوستانش علیه مجلس دهم برسد! پس گلایۀ کیهان از چیست؟ به گمانم کیهان نگرانی خاصی از تهاجم منتقدان و مخالفان به مجلس یازدهم ندارد! شاید حتی علاقمند است که تهاجمات احتمالی تشدید شود و ادامه یابد! می‌پرسید چرا؟ دلیل‌اش روشن است:
مجلس یازدهم صرفِ‌نظر از نوع برگزاری انتخابات و ترکیب آن، با وعد و وعیدهای رنگارنگی در همۀ زمینه‌ها بخصوص بهبود شرایط اقتصادی کشور شکل گرفته است؛ اما برای تحقق آن وعده‌ها در این شرایط سخت و بی‌سابقه، مجلس یازدهم چه برنامۀ کارآمد و راهکار مشخصی دارد؟ تاکنون که هیچ! پس چه کیهان و دوستانش ترجیح دهند که با دامن زدن و برجسته‌کردن هر انتقاد یا حمله‌ای به مجلس یازدهم و کشاندن ماجرا به نزاع‌های لفظی بی‌حاصل جناحی، اصل قضیه را بپوشانند و افکار عمومی را به دنبال نخود سیاه بفرستند!
در این میان، به نظرم منتقدان نباید وارد این بازی شوند. حمله و تهاجم سیاسی مشکلی را حل نمی‌کند. آنها باید با زبانی منطقی، همان چیزی را از مجلس یازدهم مطالبه کنند که منتخبان آن، وعدۀ تحقق‌اش را داده‌اند! این بهترین شیوۀ پاسخگو کردن مجلس در برابر افکار عمومی است! طیف حاکم بر مجلس جدید مدعی بودند: "ما بهتر می‌زنیم" طیفی از مردم هم پاسخ دادند: "گر تو بهتر می‌زنی بستان بزن!" حالا هم منتظرند ببینند که چگونه می‌زنند! هر دعوا و منازعۀ دیگری جز این، پذیرفتنی نیست! نه از جانب کیهان و هم مسلکانش، نه از جانب مخالفان و منتقدان!
 
برچسب ها: مجلس یازدهم