به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۳۰۰۹۱۰

دليل اين سيلي چه بوده است؟

دليل اين سيلي چه بوده است؟
گروه سیاسی: اكبر اعلمي ( نماينده سابق تبريز در مجلس) نوشت: در مراسم معارفه سردار  عابدین خرم که صبح امروز با حضور وحیدی وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان در مراسم که سرهنگ سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن سیلی محکمی به صورت استاندار جدید نواخت و مراسم به تنش کشیده شد و گروههای مختلفی از شرکت کنندگان در مخالفت و موافقت  با استاندار جدید شعار دادند.
از قرار اطلاع شخصی که به گوش استاندار سیلی زده، سرهنگ ایوب علیزاده از رزمندگان خوشنام و فرزند شهید است که سالها فرماندهی نواحی بسیج در تبریز را به عهده داشته است و بچه‌های گردان تخریب لشکر بشدت از وی حمایت می‌کنند.
باید منتظر ماند و دید دلیل این سیلی زدن چه بوده است!؟ علت این درگیری هرچه بوده، رئیسی باید بفکر استاندار جدیدی در آذربایجان باشد زیرا در این استان، استانداری که در روز معارفه‌اش، این چنین مورد استقبال قرار می‌گیرد، نمی‌تواند سکاندار مناسبی برای آذربایجان باشد!

جناب استاندار کاش شکایت می‌کردید اما با داعش مقایسه نمی‌کردید
داوود حشمتی هم در سایت امتداد نوشت: طبیعتا هیچ کس دوست ندارد جای عابدین خرم استاندار جدید آذربایجان شرقی باشد که در روز معارفه، در مقابل حضار و و زیرکشور و درست در لحظاتی که اولین سخنان از دهانش خارج میشد، سیلی محکمی به گوشش نواخته شود. او ابتدا خونسردی خود را حفظ کرد و ضمن اعلام اینکه قصد شکایت از ضارب را ندارد، او را در ردیف «داعش و منافقین» قرارداد که ای کاش موضوع را پیگیری می کرد اما او را با داعش یکی نمی‌کرد. 
نه فقط حق طبیعی استاندار است که از حیثیتش دفاع کند، بلکه به نظرم حتی اگر او دست به شکایت از ضارب نزد، وزارت کشور باید با طرح دعوای حقوقی از حیثیت مامور دولت دفاع کند. این فارغ از این مساله است که من شخصا به انتصاب استانداران و افراد نظامی در این دولت معترض هستم و اساسا معتقدم دولت را نظامیان تسخیر کردند و به زودی آن را از دست رئیس دولت هم خارج می کنند. اما گذشته از این نقد شخصی، دو نکته را نباید فراموش کرد:
1️⃣جریان حامی نظامیان در قدرت با کانالها و اکانت های سایبری برای اینکه استاندار را به حق جلوه دهند، فرد مهاجم را «پان ترک» معرفی کردند. در حالی که اساسا ضارب خودش از اعضای سپاه است. از همین رو ناچار شدند عنوان کنند که او به درون سپاه نفوذ کرده است. این خط تقابلی بسیار خطرناک است. حواسشان نیست که استاندار جدید از نگاه تجزیه طلبان و براندازان سردار و فرمانده سپاه است، نه استاندار و یک مقام بوروکرات دولتی. تجزیه‌طلبان و مخالفان از افزایش سطح تنش در این حد نه تنها ناراحت نمی شوند، بلکه خرسند و خوشحالند و با آن می توانند همدلی هم ایجاد کنند. 
2️⃣آنطور که گفته شده مشکل این دو نفر یک بحث شخصی بود. البته هنوز مشخص نیست این دعوای شخصی چیست اما از این منظر حق استاندار است که از ضارب شکایت کند. با این حال سالن مراسم معارفه جای دعوای شخصی نیست. اما استاندار اعلام کرد که این کار را نمیکند. در عوض در سخنانی او را همردیف داعش قرار داد و گفت  که وقتی در سوریه بوده، دهها بار دشمن گلوله بر شقیقه‌اش گذاشته و این اتفاق را هم کار دشمن میداند اما فرد سیلی زننده را که نمی‌شناسد، می‌بخشد.
بلافاصله نیز فرد خودشرینی از میان اطراف استاندار فریاد «مرگ بر منافق» سرداد و دیگران همراهی کردند. مجموعا با این دو اظهارنظر مهاجم را در کنار داعش و منافقین قرار دادند اما درعین حال این «داعشی و منافق» را رها کردند.
لذا معتقدم: اگر به جای استاندار بودم حتما برای اعاده حیثیت مقامی که در اختیار دارم از ضارب شکایت می کردم. و اگر به جای ضارب بودم به خاطر اینکه من را با داعش و منافقین یکسان کردند از استاندار و اطرافیانش شکایت می کردم.
 

ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ۱۲:۲۴
آقای حشمتی شکرخدا که شماجای ایشان نیستید راهکارتان بزارید بهنگام نیازازش استفاده کنید (378310)
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۱۰:۲۵
ولله من رای ندادم به رییسی ولی ۲ بار به روحانی رای دادم.نوشته بالا تماما سیاسیه شما دوره روحانی حتی شرف نداشتید انتقاد کنید حالا برا ی کوچک ترین مساله مفسر میشید ابروی اصلاح طلبها را شماها بردید من و خوانوادم از سال ۷۶ فقط به افکار خاتمی رای دادیم تا این چند سال یه عده سو استفاده گر برای مال دنیا لجن کشیدید به اصلاحات وبعد ارمان امثال ما خدا لعنتتون کنه که شریعتمداری تندرو خوب گفت دوره روحانی لال بودید اصلاحات واقعا باید خونه تکونی اساسی بشه والا اصول گراها فعلا شرف دارن به این جور اسهال طلب (378341)
ابوطالب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۱۸:۱۹
طرفداری روحانی و اصلاح طلب ها ۸سال بی قانونی بی عدالتی ظلم وهدر دادن منابع کشوروفرصت سوزی را فراموش کردن منتظرندرییسی و اطرافیان یک اشتباه کنن یا حتی یک اشتباه لفظی تا چنان جوی در جامعه راه بندازن تا دولت از اهداف خودش دست برداره .اما ....کور خوندن (378377)
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ۱۵:۲۲
کسی که سیلی زد بنظرم همون حاج کاظم فیلم آژانس شیشه ای هست (378314)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ۱۵:۳۹
امثال خرم بی عرضه اندکه اعلمی واصلاحطلبان دزد منافق جاسوس دراین مملکت زبان درازی میکنند شما اگرغیرت داریدخودتان رابکشیدکه مملکت رابه گندکشیدید هسته‌ای رانابودکردیددانشمندان راهمراه منافقین وامریکاواسراییل کشتیدشما منافقیدبلکه بدترازمنافقینید ازداعشی ها کثیفترید (378315)
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ۱۸:۲۷
سلام جریان مربوط به خواسته شخصی ودرون سازمانی سپاه است وبه راحتی با حرکت شایسته سردار حل شد شما خودتان نکشید واز این آب گل آلود ماهی گیر شما نمیاد خودتان را خسته نکنید استاندار جدید از این سیلی استقبال کرد شما باید تا آخرش می رفتید ولی مثل همیشه احمق تشریف دارید (378320)
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۰۲:۵۲
این فرد سیلی زننده با هر پست و مقامی هم که باشه باعث یک فتنه شده هر چند در تاریخ نداریم بچه های انقلابی و مومن به کسی در جمع توهین کرده باشند چه رسد سیلی بزنند پس این فرد بی غیرت رو نه سرهنگ بنامید نه پاسدار خوشنام نه فرزند جانباز و شهید ،این فرد یک منافق و فتنه گره وسلام از طرفی ستاد کل نیروهای مسلح امیدواریم اگر حقش هست خلع درجه اگر حقش نیست سرهنگی رو از دوشش بردارید همان سرباز عادی بزارید بمونه (378333)
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۱۸:۲۰
عالی بود (378378)
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۰۶:۰۸
عجب نظر پخته ای شکایت را راه حل میداند یه ابرو ریزی تمام عیار جلو دشمنان ایران این دو انجام دادن اونوقت فقط شکایت کنند ؟این اقایون زشترین کار ممکن را انجام دادن باید هزاران با تاسف خورد به چنین ملمکتی (378336)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها