به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب : ۱۰۲۳۹۸

استاد اخلاق: ملت «صدای آمریکا» را می بینند چون «صدا و سیما» دروغ می‌گوید

گروه سياسي: یک استاد اخلاق گفت: صداوسیما دروغ می‌گوید، وقتی در خانه‌ای پدر دروغ بگوید، اعضای خانواده خبر را باید از همسایه بشنود، باید از خودتان بپرسید چرا ملت اخبار صدای آمریکا و بی‌بی‌سی را ترجیح می‌دهند.
استاد اخلاق: ملت «صدای آمریکا» را می بینند چون «صدا و سیما» دروغ می‌گوید
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام ناصر نقویان در همایش صدای ملت که با نام «رویش اقتصادی حقوق شهروندی» سخنانش را با این مصرع که «مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش آغاز کرد» و گفت: ملت ایران مرغ زیرکی بود که مردی از جنس پیامبران آن را به سمت دل نازنینش روانه کرد منتهی هر نهالی کاشته می‌شود، آفت می‌گیرد گیاهان خودرو، خودمحور، خودنما عرضه و زیاده‌طلب اگر مجال رویش‌های هرزه‌گونه پیدا کند، اندک‌اندک جای نهال‌های حقیقی را خواهند گرفت به همین خاطر در دستان باغبان قیچی است که این علف‌های هرزه را بچیند. برخی فکر می‌کنند رد پای همه مشکلات را باید در آمریکا و اسراییل دنبال کرد، این‌ها متوجه رویش گیاهان هرزه در داخل نیستند، این بار موریانه‌ها موزی و جونده رشد کردند.

نقویان با اشاره به اینکه امروز به مدرس نیاز داریم، گفت: مدرس کسی بود که جلوی قلدری مثل رضاخان ایستاد و در پاسخ به این حرف که به او گفت پیرمرد از جان ما چه می‌خواهی، بگوید می‌خواهم تو نباشی. امروز ملت مثل شهید مطهری نیاز دارد که با عبا و امامه ساده و ذکری بلند واندیشه آزاد مقابل آخوندهای متحجر که او را به دلیل نوشتن کتاب حجاب و دعوت زنان به او حضور در اجتماع محکوم می‌کردند، یک تنه بایستد.

او گفت: امروز ما به تفکر بهشتی نیاز داریم که مقتدرانه اصل ۱۱۱ را در قانون اساسی بگنجاند؛ اصلی که به ما اجازه می‌دهد بالا‌ترین سطح مملکت را در صورتی که به انحراف کشیده شود، مورد سوال قرار دهیم و به او تشر بزنیم. ما به نماینده‌ای که به دنبال رانت باشد باشد، نیاز نداریم. به نماینده‌ای که درد ملت، بیکاری جوانان، گندزار فساد و فحشا و پشت در بیمارستان صف کشیدن ملت را نبیند، نیاز نداریم.

این مدرس اخلاق گفت: باید مقابل نمایندگان زیاده‌خواه در مجلس ایستاد؛ اینکه «مردم در گوشی در تاکسی، بازار و مجالس محفلی زمزمه کنند» در حالی که «رسانه ملی که باید صدای ملت باشد، اخبار را ندهد و دروغ بگوید» نمی‌خواهیم. نقویان با تاکید بر اینکه صداوسیما دروغ می‌گوید، گفت: وقتی در خانه‌ای پدر دروغ بگوید، اعضای خانواده خبر را باید از همسایه بشنود، باید از خودتان بپرسید چرا ملت اخبار صدای امریکا و بی‌بی‌سی را ترجیح می‌دهند. ما یک سوال داریم مگر ممکن است مردم نظام خوب را قبول نداشته باشند. ملت را با فقر نگاه داشتن و ماهیانه ۴۵ هزار تومان صدقه دادن هنر نیست.

او گفت: ما می‌گفتیم درمان را رایگان کنیم، اما مگر می‌شود مافیای دارو را دور زد. ما باید به ملتی که ۸۰۰ تومان حقوق می‌گیرند و ۵۰۰ تومان کرایه خانه می‌دهند چه کنیم. آمار‌ها نشان می‌دهد ظرف یک سال، ۱۰ میلیون پرونده در دادسرا مختومه شده است؛ این یعنی ما پای ۲۰ میلیون جمعیت را در عرض یک سال به دادگستری کشیده‌ایم. فساد به خانواده‌های مذهبی هم کشیده شده است.

نقویان گفت: ما یک نهاد سالم در این مملکت نداریم؛ فساد فراگیر شده است؛ این مردم به دین معتقدند و از تبعیض‌ها ناراضی‌اند. از اینکه یک عده با یک تلفن مشکل‌شان حل شود، ولی خودشان ۱۰ سال در دالان‌های بروکراسی بروند و بیایند، خسته شده‌اند. هیچ ملتی از عدالت خسته نیست، چه برسد ملت مسلمان ما.

او گفت: ما نیاز به مجلسی داریم که نماینده‌اش نه تنها مقابل گردنکشی‌های خارجی که در مقابل گردن کلفت‌های داخل بایستد. مردم ما باید مطمئن باشند که مالیات‌ها از همه گرفته می‌شود؛ نه فقط از کارمند ضعیف درحالی که رییس دفتر فلان آقا، خانه ۱۸ میلیاردی‌اش در برج فرمانیه باشد.

نقویان در خاتمه به ادعای حمایت رسانه‌های خارجی از برخی کاندیدا‌ها اشاره کرد و گفت: در زمان پیامبر می‌گفتند ریشتان را نتراشید و فقط سبیلتان را بتراشید، اما بعد در زمان حضرت علی (ع) که شرایط تغییر کرده بود، گفتند هیچکدام ایرادی ندارد. امروز نیز آن (نقل و قول امام که می‌گفت ببینید آمریکا و انگلیس از چه کسی تعریف می‌کند و پشت آن نباشید) تغییر کرده است امیدواریم برخی از مسئولان که در گوششان پنبه‌های سنگین است بشنوند و متوجه باشند.

صادق
Portugal
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۸:۱۲
احسنت
اینکه صدا و سیمای میلی دروغ میدهد که شکی نیست اما متاسفانه این سازمان که با پول بیت المال اداره میشود فقط در اختیار یک جناح هستش نه مردم (331784)
محدثه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۹:۴۶
همایش ورزشگاه شیرودی چرا انقدر دیر اطلاع رسانی شده ؟؟؟؟؟؟؟ساعت 12 تا 14 بدترین ساعته (331800)
30+16
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۴:۲۷
برخی می‌گویند ما رأی نمی‌دهیم... تا با دولت و حکومت مخالفت کرده باشیم. واقعیت این است که رأی ندادن به آقای( الف) یا( ب)، به معنای مخالفت با نظام نیست؛ بلکه به معنای حمایت از آقای (جیم)است که رأی‌های ثابتی دارد و شیوهٔ برنده شدنش، نه با ترغیب مردم و جذب رأی، که با مأیوس کردن مردم و «دفع رأی» است.تمام کسانی که در این انتخابات به بهانهٔ لج کردن و تحریم کردن دولت و نظام و… رأی نمی‌دهند، در واقع رأی داده‌اند و در تعیین سرنوشت خود مشارکت کرده‌اند. پس ژست‌های روشنفکرانه نگیرید و نگویید: من به هیچکس رأی (331827)
ولی
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۹:۰۰
بسیار خوب اصل مشکل وحرف ملت را زدند افرین (331786)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۹:۰۰
سایت بهار چرا گاف اقتصادی توکلی در رابطه با ایجاد شغل و اعتراف این اقتصادخوانده مبنی بر اشتباهاتش راپوشش نمیدید ؟
دوستان دیروز ساعت 14 رادیو پیام با برنامه ای در رابطه با انرژی هسته ای بخشی از سخنان عباسی را پخش کرد و درآخر گفت هفتم اسفند روز احقاق حقوق هسته ای ملت ! متاسفانه ......تمام تحلیل های اقتصادیشون دروغ و تهمت است طرف دلار را از 800 آورده 4100 بعد دیگران رامتهم میکنه از دلار سو استفاده کردند (331787)
فتانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۹:۵۵
برادر ایرانی من
ای زخم خورده در دوران خونین
استراتژی فراطی ها (سلفی ها) فقط تهمت ، دروغ، افترا ، هوچی گری ، .... و همیشه فرار به جلو و رسیدن به قدرت و حفظ آن به هر وسیله ای که باشد
متاسفانه اصلاح طلبان هم فقط نظاره گره هستند ..... (331802)
امیرازقم2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۹:۰۴
آقای مهرداد بذرپاش با .......به دولت تهمت دزدی در رابطه با یارانه ها میزند .....،تمامی کارشناسان اقتصادی از شکست هدفمندی و کسری آوری این طرح مهر تایید گذاشته اند . آقای بذر پاش شما بنزین 60 تومانی را کردید 400 تومان آk3یا حقوق و مزایا را 4 برابر کردید ! ؟ (331788)
مهدي از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۷:۲۲
كمي عقل داشتن هم خوب است اخه شام 40000 توماني چيه ؟تا حالا صفرهاشو خودت شمردي ...دست خودت هم نيست اخه خواصيت اصلاح طلب ها همين است (331838)
مهدي از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۷:۲۵
آقاي نقويان اين حرف شما آب به آسياب دشمن ريختنه از شما بعيد بود. (331839)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۹:۰۵
درود بر استاد شجاع و با اخلاق (331789)
حقیقت شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۲۲:۲۶
سعی کنیم نه از کسی تعریف کنیم ونه به کسی توهین کنیم خدای نکرده فردایی از هر دوحال خود پشیمان نشویم. (331846)
امیرازقم3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۹:۱۰
آقای معدل 13 دانشگاه آزاد درآمد سالانه ی هدفمندی یارانه ها کمتراز 26 هزار میلیارد تومان است در حالی که دولت 42هزار میلیارد سالیانه یارانه میدهد . واقعا این است اصولگرایی ؟ این لجن پراکنی ها آیا در قشر باسواد جامعه تاثیر دارد . اگر روحانی از بابت دلار سود میخواست بکند الان باید قیمت دلار 8000 تومان بود نه 3470 تومن ! 3ساله قیمت دلار ت600 تومان زیر قیمت اصلی در خرداد 92 است آیا کسی دراین شرایط سود میکند ! آقای معدل 13 اسوه ی رانت و پارتی پاسخ بدید (331790)
امیرازقم 4
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۹:۱۳
میدانم پاسخی ندارید مثل اون داوودیتون که میگه میانگین تورم دردوسال اول دولت روحانی 22/5درصد است در دولت محمود 18 درصد ! کوچکترین علمی از اقتصاد ندارید با 12 سال مجلس نشینی و 8سال دولت جز تحریم و فساد ببار نیاوردید ! اقتصاداناتون که توکلی هست همچین گافی داده وای به حال مدیران رانت گرا و پارتی گرا با معدل 13 از دانشگاه آزاد ! (331791)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۶:۴۲
آمار واقعی تورم توی هشت سال احمدی جان خیلی بالاتر ازایناس. آره برو بالای پنجاه. (331836)
ابوذر از قوچان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۹:۱۶
درود فراوان بر آقاي نقويان شجاع كه حرف حق را مي زند و بر خلاف خيلي از آقايان پاچه خوار ، آخرتش را به دنيايش نمي فروشد... (331792)
شرینی فروش تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۹:۱۸
صداوسیمای ما خودش وادار میکند که مردم برای شنیدن حقایق به سمت شبکه های بیگانه بروند علنن از یک جناح طرفداری میکند خودشان هم میدانن که همیشه این کارهایشان نتیجه عکس داشته باز کارهای بی مورد خودشانرا تکرار میکنن انتخابات 92 یادشان رفته همه دست بدست هم دادن تا جلیلی رییس جمهور شود ولی ملت برعکس رای انها عمل کردن اینبار هم نتیجه برعکس نظر عزیزان خواهد بودمااطاعت امررهبرعزیزمان میکنیم پای صندوق میایم ولی برخلاف میل تندروها عمل خواهیم کرد (331793)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۹:۲۸
نقویان با اشاره به اینکه امروز به مدرس نیاز داریم، گفت:

مدرس کسی بود که جلوی قلدری مثل رضاخان ایستاد

و در پاسخ به این حرف که به او گفت پیرمرد از جان ما چه می‌خواهی، بگوید می‌خواهم تو نباشی. امروز ملت مثل شهید مطهری نیاز دارد که با عبا و امامه ساده و ذکری بلند واندیشه آزاد مقابل آخوندهای متحجر که او را به دلیل نوشتن کتاب حجاب و دعوت زنان به او حضور در اجتماع محکوم می‌کردند، یک تنه بایستد.....

احسنت.........................................حرف ملت رو زديد............ (331796)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۹:۳۳
بودجه‌ای برای آوردن یک میلیون نفر از روستا‌ها به تهران در نظر گرفته‌اند
منتجب‌نیا ابراز داشت:
از چند ماه قبل خبردار شدیم تندروها در جلسات سری تصمیم گرفتند جمعیتی بالغ بر ۱ میلیون نفر را از روستا‌ها به تهران بیاورند و بودجه‌ای هم برای آن در نظر گرفتند تا آنها در تهران رای بدهند و آرای خود را بالا ببرند، لذا برای این مسئله باید وزارت کشور فکری کند چرا که برخی نهاد‌ها از پول بیت المال هزینه می‌کنند تا مردم را برای رای دادن به تهران بیاورند.

خدا رحم كند.............. (331798)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۳:۴۰
خداییش جوک باحالی بود حال کردیم !!! اصلا مثل اینکه اصلاحطلبها کلا درس حساب و ریاضی رو قبلا تجدید میشدند!!!! (331817)
امیر از تهران 5
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۳:۴۶
تهرانی ها میفهمند من چی میگم
وقتی که ورزشگاه آزادی مسابقه هست فقط صدهزار نفر میخوان جمع بشن ببینید چه وضعی میشه از لحاظ ترافیک و شلوغی اونوقت تصور کن ده برابر اون جمعیت بخاد بیاد اصلا امکان پذیره!!!!
یعنی 25000 اتوبوس یا هزار تا قطار فقط باید اونها رو جابجا کنن
مثل یازده میلیون اختلاف رای رو که میگفتند جابجا شده
اصلاح طلب ها یا گیجند یا مردم رو گیج فرض کردند
آخه اینجوری رای جمع کردن هنره
دروغ هم میخواهید بگید یه چیزی بگید نخندند به تون
بهار مستقل میدونم نمی ذاری ولی اقلا خودت بدون (331818)
بهلول دیوانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۰۹:۴۷
احسنت استادنقویان(جاناسخن از زبان مامی گویی)
ملت بزرگوارایران این انتخابات(خبرگان ومجلس)همان همه پرسی همه مواردی است که دنبالشان هستیم باشرکت و رای به افکارامثال استادنقویان یکباربرای همیشه گامی بلندبرای شعاراستقلال وآزادی ایران که به خاطرش انقلاب شدبرداریم. (331801)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۰:۰۰
در کنار صحبت های آقای نقویان نامه سرگشاده ی چهار نماینده مجلس به روحانی را قرار دهید. هر دولتی به فکر خودش است نه مردم. هردم از این باغ بری میرسد؟؟؟ (331803)
یک رزمنده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۰:۲۲
آقای بذر پاش ,جوانی که با رانت احمدی نزاد به همه جا رسید حتی بدون کوچکترین زحمت یک شبه دکترهم شد ؟ ایشان وطن امروز رو هم داره و این همه بریز و بپاش واسه تبلیغاتش را از کجا می آورد واقعا جوانهای همسن و سال ایشان و حتی بسیار همه سر تر از ایشان به نان شب محتاجند واقعا انسان اینها رو که میبینه متاسف میشه ما واسه چی انقلاب کردیم واسه اینکه این چیزها نباشه. (331804)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۰:۲۳
درود.بر.روحانی.ازجنس.طالقانی (331805)
مرام
Germany
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۱:۵۰
به من بگید آیا انتخابات آمریکا دروضعیت ایران تاثیرداره با نه اگرفرقی نداره پس من شرکت نمی کنم (331806)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۴:۲۶
نه برو به سندرز رای بده. ادم درستیه (331826)
حقیقت شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۲۲:۳۱
عزیز برادر کسی که دها سال دارایی این مملت را به یغما برده حالا دستش از آن کوتاه شده .دنبال نوکری است که دوباره آن راه مجدد برای آنه فراهم گردد . ما هم اگر مملکت خود را دوست داریم نباید استکبار را دوباره به مملکت خود راه دهیم. (331847)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۲:۱۱
برای همایش اصولگرایان توضیح می دادید ببینیم این معنای اینهارا که آوردن چیست ؟؟؟! و چه اهدافی از این کار دارن؟؟!! (331808)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۳:۲۴
استاد اخلاق كلي گويي نكن صدا سيما چه چيز را دروغ گفته است و ثانيا مگر صدا و سيماي بيگانه دروغ نمي گويند بيش از صدا و سيماي ما دروغ مي گويند بحث اين است امام خميني فرمود هر موقع دشمن از شما تعريف كرد به خودتان شك كنيد كه در مسير دشمن قرار گرفته ايد به جاي فرافكني به استعمار پير مكار انگليس جواب بدهيد (331813)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۳:۳۸
استاد اخلاق!!!!!
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنر مندی!!
این روزها هر که به دولت قبل فحش بده میشه استاد اخلاق و هرکه اقای هاشمی رو حمایت کنه میشه علامه !!!خداییش خیلی باحالید (331815)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۳:۵۰
درود.بسیارزیبابود (331820)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۳:۵۵
رحمت بر شیر حلالی که خوردی.
عجب عالم دانا و شجاعی هستی
مردم چنین روحانی را می پسندند ..... (331821)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۴:۱۰
چه عجب یک نفر حرف دل مردمو فهمید
هیچکس دوس نداره ............... (331824)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۴:۲۷
اخلاق؟
منطق
چیزی که در جامعه ما مرده حتی نزد علمای اخلاقش
ایشون دیروز چی میگفت و امروز بلافاصله تا بهش چیزی نرسید صداش بلند شد.

اخلاق بادی به هر جهت (331828)
حامد شکوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۵:۲۴
«امروز نیز آن (نقل و قول امام که می‌گفت ببینید آمریکا و انگلیس از چه کسی تعریف می‌کند و پشت آن نباشید) تغییر کرده است ». علت این تغییر بسیار واضح است. در واقع بازی سیاست است. آن ها بیست سال است که فهمیده اند اگر بخواهند به جریانی ضربه بزنند باید از آن جریان حمایت کنند. در داخل هم دوستانشان بر همین طبل می کوبند و همان قاعده اول انقلاب را به عنوان اصل تغییر ناپذیر مستمسک حمله به جریان اصلاحات قرار داده اند. .... (331830)
کارگرساده
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۶:۰۰
درودبرنقویان که حرف دل مردم رازدید (331835)
اکبرپور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۹:۰۲
درود برنقویان عزیز جانا که سخن از دل ما میگویی. خد اوند شما را برای مردم ایران حفظ کند. (331841)
بهیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۲۰:۱۵
درود بر بهار
درود بر هفت اسفند
درود بر سپندارمذ !
آفرین
حاج آقا ! مدرس امروز ، بهشتی امروز ، مطهری امروز ؛ شما و امثال شما هستید . همیشه هستند کسانی که دعوت به خیر می کنند . شاکران و قدردانان اندک هستند .
به قول سعدی بزرگ :
نه تنها هست بر ما جور ایام که از دوران آدم تا کنون است .
زنده باد حنجره های علوی و محمدی !
بدرود . (331842)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۲۱:۰۵
درود بر استاد نقويان كه حرف دل ملت رنج كشيده را مي زند ، اگر مردم با هم متحد شوند يقينا مي توانند صدا وسيماي ميلي را به صدا وسيماي ملي ومردمي تبديل كنند به اميد ان روز ان شاء الله (331843)
مهدي
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۲۱:۰۹
آقاي نقويان اي کاش مي گفتيد که زمان امام با الان چه فرقي کرده؟آيا آمريکا و استکبار تغيير پيدا کرده يا تفکرات خودتان تغيير کرده. مثالتان درست بود اما نتيجه شما !!!! (331844)
بهمئی
۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۲۲:۵۹
بعضی متاسفانه قبل از دسترسی به دوربین صدا و سیما معترضند بعد از آن هم شاکی اند؛ هنگامی که تو قاب تلویزیونند با حضرات همصدا و همسیمایند! خدا کنه جناب تقوی اینجورش نباشه! خداکنه صدا و سیما دیپورتش نکرده باشه یا نکنش! حرفاش حرف ملتند! (331850)