به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۱۳۷۶۴

احمدی‌نژاد از پاستور دست‌بردار نیست!

گروه سياسي: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با اشاره به اینکه دلبستگی به قدرت در میان مسئولان به صلاح مملکت نیست، در واکنش به تشکیل دفتر رییس‌جمهور سابق تصریح کرد: دولت احمدی‌نژاد از پاستور دست‌بردار نیست.
محمدقسیم عثمانی درباره تشکیل دفتر رییس جمهور سابق در پاستور که توسط الهام به بقایی اعلام شده است، گفت: دولت احمدی‌نژاد دست از اقدامات خلق‌الساعه و بدیع در دوره ریاست جمهوری خود برنمی‌دارد و تشکیل دفتر رییس جمهور سابق در روزهای پایانی دولت وی نیز کار تازه‌ای است؛ در حالی‌که در دولت‌های قبلی وجود نداشت.

نماینده بوکان در مجلس، افزود: نمی‌شود هر رییس جمهوری پس از آنکه حضورش در دولت به پایان رسید، برای خود سازمانی ایجاد کند و لذا این اقدام غیرقانونی، واکنش و مخالفت قوه مقننه را به دنبال خواهد داشت. عثمانی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی این دفتر، پست‌هایی همچون کارشناسی، مدیرکلی و رییس دفتری تعریف شده که بار مالی دارد، ادامه داد: تشکیل چنین سازمان و نهادی قطعا غیرقانونی است و می‌توان از آن به عنوان راه‌اندازی یک ستاد انتخاباتی از اکنون برای دوره آتی ریاست جمهوری تعبیر کرد و البته مجلس اجازه عملیاتی شدن چنین ایده‌ای را نخواهد داد.

وی بیان کرد: پس از پایان ریاست جمهوری آقای خاتمی، احمدی‌نژاد حتی یک ساختمان کوچک هم به او نداد تا به عنوان دفتر از آن استفاده کند ولی اکنون برای ادامه و استمرار فعالیت خودش سازمانی تشکیل می‌دهند و کار غیرقانونی می‌کنند. این نماینده مجلس نهم همچنین به تبعات منفی راه‌اندازی چنین دفتری برای دولت آتی اشاره کرد و افزود: تشکیل چنین پایگاهی در پاستور برای دولت آتی مسائلی به وجود خواهد آورد و دولت جدید را در مقابل دولت سابق قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: احمدی‌نژاد پس از پایان ریاست جمهوری در هر جایی مشغول به کار شود، دفتر و دستک خود را دارد؛ بنابراین بهتر است دولت احمدی‌نژاد از پاستور دست‌بردارد و آن را در نهایت آرامش به دولت آتی تحویل دهد. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه باید چسبندگی به قدرت را در میان مسئولان از بین برد، گفت: در صورتی که این چسبندگی و دلبستگی به قدرت ادامه داشته باشد، به صلاح مملکت نیست.

گفتني اينكه، در روزهای پایانی دولت احمدی‌نژاد، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری به بهانه بهره‌مندی از تجربیات روسای جمهور سابق و پیگیری امور اجرایی مربوط به آن ، اقدام به ایجاد تشکیلاتی جدید در ساختار نهاد ریاست جمهوری با عنوان «دفتر رئیس جمهور سابق» کرده است.

بي تعارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۷:۳۲
اسم اينكار رو غير از قدرت طلبي ميشه خودشيفتگي هم گذاشت كه با يه هاله نور به هم ممزوج شده است . (92068)
رسول
United States
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۷:۴۴
یادش بخیر پارسال این موقع نیویورک بودیم خانواده احمدی نژاد پشت وانت درحال بازگشت به سمنان . (92079)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۸:۱۰
میگفتن مشایی رد صلاحیت بشه احمدی نزاد غوغا میکنه ولی دیدیم هیچی نشد الان هم هیچی نمیشه بعضی ها مامور جو دادن هستند (92100)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۸:۲۳
امیدوارم همچین اجازه ای ندهند...رو اعصابِ (92110)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۸:۲۴
از آقای روحانی خواهش میکنم در صورت صحت این خبر طوری برخورد کنند که در تاریخ ثبت و دل ملت "خنک" شود (92112)
ذلیل موذی
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۰:۳۹
بـــــــــــله اون کنار برو نیست.
حالا کو تاقیمت نون لواش برسه به الان نون سنگک!!!!!
موندم اگه قرار به رئسای جمهور شغل در شائن شون بودن چرا به خاتمی ندادن (92181)
گلی
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۱:۳۴
یه دفه پاستور رو به اسم آقا قباله کنن خدا کریم مردم هم به فکر روحانی هستند یه جایی رو براش اجاره می کنن
سخت نگیرید بنده خدا دوست نداره بره (92199)
شنگول
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۲:۲۱
بعضي ها ميگن دندون آدمو بدون بي حسي بكشند دردش كمتره تا از مسند قدرت اونو پايين بكشند به نظر شما راست ميگن؟ (92208)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۲:۴۲
بخدا ساختمون بهش بدن ميرم رو سرش خراب ميکنم (92222)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۰۲:۵۰
منم میام تو رو میکشم (92313)