به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۱۴۴۸۵۲

اخراج دختر میرحسین موسوي از دانشگاه آزاد

اخراج دختر میرحسین موسوي از دانشگاه آزاد
 گروه سياسي: همزمان با انتشار اين خبر كه در ادامه سیاست های مديريت جديد دانشگاه آزاد اسلامي، با نرگس موسوی که به عنوان کارمند روابط عمومی مشغول به کار بود نیز قطع همکاری شد، دختر میرحسین موسوی در واکنش به اتهام‌هایی که به او زده شده، فیش‌های حقوقی خود در دانشگاه آزاد را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:
اينجانب نرگس موسوي خامنه با مدرك كارشناسي ارشد ارتباط تصويري و گرايش تصويرگري، با توجه به هجمه‌هاي اخير، جهت تنوير اذهان عمومي و با طيب خاطر (همان گونه كه زندگي شفاف والدينم همواره در مقابل چشمان عموم گشوده بوده و هست) تعدادي از فيش‌هاي حقوقي سال نود و چهار و نود و پنج و نود و شش خود را منتشر مي‌نمايم. بنده از سال نود و دو در دانشگاه آزاد اسلامي، سازمان مركزي در بخش هاي روابط عمومي و حوزه رياست به عنوان طراح گرافيست و سپس به عنوان كارشناس مسوول گرافيك مشغول به خدمت بوده ام.
در طي چهار سال گذشته بيش از سي صد و شصت عنوان متفاوت براي دانشگاه آزاد اسلامي طراحي و بيش از پانصد كار چاپي (شامل طراحي پوستر، بنر، بروشور، ست‌هاي اداري، جلد كتاب، لوگو… و همچنين طراحي سايت دانشگاه آزاد اسلامي) در حوزه موضوعات و سفارشات مربوط به دانشگاه ازاد اسلامي داشته‌ام.
لازم به توضيح است كه اين عناوين، مبحثي كلي است و هر عنوان شامل موارد متعددي نيز مي‌باشد. به عنوان مثال براي عنوان يك همايش، بنر در سايزهاي متفاوت كوچک تا ديواري و فضاي شهري، لوگو، پوستر و… را شامل مي‌شود.
همچنين علاوه بر رقم مشخص فيش‌های حقوقی، در انتهای هر سال مبلغي رايج و مطابق با تعرفه‌هاي پرداختي، به عنوان عيدي دريافت نموده‌ام. (در ليست حقوقي منتشره، دريافتي او بين 1800 تا 3200 ميليون تومان در ماه مي‌باشد كه يك حقوق كارمند معمولي را نشان مي دهد)