به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۱۴۵۱۶۲

تا 24 ساعت ثابت نکنی فرزند پدرت نیستی!

احمدی‌نژاد - بقایی - روح الله احمدزاده
احمدی‌نژاد - بقایی - روح الله احمدزاده
گروه سیاسی: «حمید بقایی» یکی از معاونان دولت احمدی نژاد برای «روح الله احمدزاده کرمانی» دیگر معاون دولت احمدی‌نژاد ضرب الاجل ۲۴ ساعته تعیین کرد تا ادعایش را ثابت کند. احمدزاده امروز در مصاحبه‌ای با یك سایت اصولگرا  گفته است که بقایی ۹۶۰ هزار شیء تاریخی را از موزه ملی ایران خارج کرده است.

كانال حامیان احمدی‌نژاد در این باره نوشت: درپی انتشار مصاحبه احمدزاده کرمانی در سایت امنیتی مشرق، حمید بقایی به ادعاهای وی چنین پاسخ داد:
1- اولاً این فرد خودش بخوبی از دلایل عزلش از ریاست سازمان میراث فرهنگی در سال 1390 آگاه است و می داند که با این ادعاهای دروغ، دلایل و غم و غصه های ناشی از آن برطرف نخواهد شد.
2- ثانیاً نظر به جوانی و تازه واردی او در عرصه سیاسی برای رعایت حالش به وی 24 ساعت مهلت داده میشود تا تمام مستندات متقن و روشن مربوط به خروج 960 هزار شیء تاریخی از موزه ملی ایران و دخالت بقایی در فروش شرکت 1000 میلیاردی توسعه گردشگری به 20 میلیارد تومان را منتشر نماید در غیراینصورت فرزند خلف پدرش نیست.
3- ثالثاً باید به این فرد گفت که دیر آمدی و بی خود حیثیتت را خرج هیچ و پوچ کردی! باور کند نان حلال و شرف انسانی چیز خوبی است!

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ ۱۵:۰۵
پس مملکت خیلی بی در و پیکره که شخصی 960 هزار قطعه تاریخی رو از موزه خارج کند و کسی هم معترض نشود اگرچه از باند احمدی نزاد متنفرم ولی اینم دروغ بزرگی بود ...احمد زاده خودشم نمونه کوچک احمدی نزاده مردم فارس هنوز مدیریتش رو فراموش نکردند خودشم بواسطه پدرزنش ثمره هاشمی اسمی پیداکرده وگرنه ... (358840)