به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۱۴۵۴۹۴

اسفنديار رحيم‌مشایی هم بازداشت شد

گروه سياسي: پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام كرد : امروز شنبه حسب دستور قضایی بازپرس دادسرای عمومی تهران نامبرده توسط مامورین پلیس دستگیر و به منظور انجام تحقیقات بازداشت شد.
اسفنديار رحيم‌مشایی هم بازداشت شد
مهران عبدالله وكيل مشايي در اين باره گفت: موکلم توسط ماموران امنیتی بازداشت شد. بر اساس آخرین پیگیری ها اسفندیار رحیم مشایی به علت آتش زدن حکم صادره برای آقای بقایی در مقابل سفارت انگلیس بازداشت شده است.

مشایی پس از بازداشت حمید بقایی و انتقال او به زندان، با حضور در مقابل سفارت انگلیس در تهران متن کیفرخواست بقایی را آتش زد. بقایی برای سپری کردن 15سال زندان در خانه بازداشت و روانه اوین شد.

رحیم مشائی در مقابل سفارت بریتانیا گفته بود که این حکم را برای پایان دادن به «سلطه انگستان و دشمنان ایران» به آتش می‌کشد! حمید بقایی به اتهام جرائم مالی در دوران مسئولیت خود در دولت احمدی‌نژاد به ۱۵ سال حبس و پرداخت جزای نقدی ۴۳ میلیارد تومانی محکوم شد و اکنون در زندان بسر می‌برد. رحیم‌مشایی ۲۲ آبان ماه گذشته به اتهام توهین به رهبري، تبلیغ علیه نظام و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی به دادگاه احضار شده بود. وی در پاسخ به این احضار در تهدیدی عنوان کرد که در صورت بازداشت، «نواری از ناگفته‌ها» را افشا می‌کند.
 

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ۰۰:۵۳
چرا عید خانواده اش را خراب کردند ؟ (358933)