به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب : ۱۴۵۵۷
اكبر تركان:

در نهایت‌بی‌تقوایی از تریبون‌مجلس تهمت زدند

گروه سياسي: در جلسه صحن علنی روز دوشنبه مجلس پیرامون رای اعتماد به اعضای کابینه یازدهم؛ یکی از نمایندگان مخالف کابینه با حمله به اکبر ترکان یکی از نزدیکترین چهره های سیاسی به رئیس‌جمهور؛ اتهاماتی را علیه وی و حزب اعتدال و توسعه از تریبون عمومی مطرح ساخت. مهندس اکبر ترکان نیز در واکنش به این اظهارات نامه ای را خطاب به رئیس مجلس نوشته و خواستار پاسخگویی حکیمی نماینده رودبار در مجلس پیرامون اظهاراتش شده است و عنوان داشته که وی یا اظهاراتش را با دلیل و مدرک ثابت کند و یا از همان تریبون به طور رسمی از وی عذرخواهی نماید.
در نهایت‌بی‌تقوایی از تریبون‌مجلس تهمت زدند
باسمه تعالي
جناب آقاي دكتر علي لاريجاني
رياست محترم مجلس شوراي اسلامي
با تقديم سلام و احترام؛
در جلسه علني امروز مورخ 21/05/92 به هنگام رسيدگي به صلاحيت وزراي محترم معرفي شده از سوي رياست محترم جمهوري اسلامي ايران، جناب آقاي حكيمي نماينده محترم مردم شريف رودبار در موضع مخالفت نام اينجانب را كه متضمن تهمتهاي ناروايي بود از تريبون رسمي مجلس شوراي اسلامي بر زبان آوردند. برابر فتواي حضرت امام خميني ،آن عزيز سفر كرده و ماده 78 آيين نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي، حق اعتراض براي اينجانب وجود دارد. نظر به اينكه مجلس محترم شوراي اسلامي دانشگاهي بزرگ و نمايندگان محترم عصاره فضائل ملتند و گفتار و عملكردشان در منظر و مرعي هموطنان عزيز ايران و همچنين مورد مداقه خارجيان نيز مي­باشد، قرار دارد و برابر ارشاد و هدايت قرآن كريم در موارد متعدد از جمله آيه هشتم سوره مباركه مائده كه ميفرمايد:
" يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ كُونُواْ قَوَّامِينَ لِلّهِ شُهَدَاء بِالْقِسْطِ وَلاَ يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلاَّ تَعْدِلُواْ اعْدِلُواْ هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ خَبِيرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ"

و فرمايش مقام معظم رهبري (دام ظلّه) در تفسير آيه شريفه مذكور در تاريخ 08/03/92 در ديدار با نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي بر لزوم رعايت عدالت و انصاف حتي در برابر مخالفان سياسي تاكيد فرمودند. لذا اذعان مي­فرمايند كه نمايندگان محترم نبايستي به هر آنچه كه فكر مي­كنند بدون تحقيق و بررسي در صحت و يا سقم و آثار آن بر زبان جاري نمايند، از خداوند متعال مي­خواهم كه به همة ما انصاف و اعتدال را در گفتار و عمل عنايت فرمايد.

اینجانب آنچه نماینده محترم فوق­الذکر در نهایت بی­تقوایی بر زبان آوردند را نمونه­ای ظالمانه از تهمت­زدن و بی­مبالاتی در اظهارات از تریبون عمومی مجلس می­دانم و لذا انتظار دارم نامبرده آنچه به زبان آورده­اند را با دلایل و مستندات بیان و اثبات نمایند، و یا در غیر اینصورت در همان تریبون از بنده عذرخواهی و از درگاه الهی طلب مغفرت نمایند. اكبر تركان

۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۴۱
یکی از روزهای بد تاریخ مجلس بود (108527)
س
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۴:۳۳
این چهره مجلس ماست.آقای ترکان خداروشکرکنید که حداقل اعتراض شما،هرچندنصف ونیمه خوانده شد.بزرگوارانی چون خاتمی،موسوی،کروبی،عبدالله نوری و...چه بگویند ازاین همه ظلم،ازاین همه تهمت وافترا.از این همه درد آنهم بی حق دفاع... (108895)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۱:۰۷
تمامی نمایندگانی که تهمت میزدند کسانی بودند که در قبال اقدامات اشتباه دولت قبلی حمایت کرده بودند و الان به دنبال برهم زدن فضا هستند اما بدانند ملتی که حماسه 24 خرداد را رقم زد خواب آنها را آشفته خواهد کرد (108545)
امیدوار
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۱:۱۱
با این وضع فکر نمی کنم وزرای اصلاح طلب رای اعتماد بگیرن. امیدوار امیدوارم امیدوارم آقای روحانی کوتاه نیان و مقاومت کن.

در زمینه دعوت از خاتمی که کوتاه اومدن امیدوارم در مورد وزرا اصلاح طلب کوتاه نیان. (108546)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۳:۳۷
اونا یه سری اقلیت افراطی هستن اکثریت مجلس با روحانیه (108828)
پایداری
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۱:۱۲
اگر گام به گام آقای روحانی کوتاه بیاین اینا گام به گام جلو میان
پایداری کن روحانی (108548)
شیخ مظلوم
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۱:۱۳
ما شیخ مظلوم مثل سید مظلوم نمی خوایم
آقای روحانی تلاش کن مقاومت کن (108551)
سیاوش
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۱:۲۰
تاسف به این مجلسی که فرصت جولان را به یک عده افراطی و اقتدار گرا میدهد و امید مردم را به یاس تبدیل و فرصت بهبود وضع مردم را از انان میگیرند.وا اسفا که صدای تغییر ملت هیچ طنینی در خانه ملت ندارد. (108555)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۳:۳۸
یه سری افراطی رو به کل مجلس تعمیم میدی بعد اونا فکر میکنن اکثریت مجلس باهاشون موافقه (108830)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۴:۱۵
ساکت که هستند. (108873)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۲:۰۶
ای مردم، حق ما این نیست که این افراد بی تقوا، له هنوان نماینده مجلس در خانه ملت اختیار دارمان باشند!
اینها کمترین اصول مسلمانی که تهمت می باشد را رعایت نمی کنند و دم از مسلمانی می زنند.بهتر است نمایندگان غیر مومن را بشناسیم و به آنها رای ندهیم! (108572)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۹:۵۲
.....لکه ننگ بر ادبیات و اخلاق قومیت لر هستند. (108662)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۱:۱۳
مژدگانی که گربه عابد شد.چی شد اینها یهو فرهنگ لغتشون عوض شده واز لغات مصطلح مسلمانان استفاده میکنندتا حالا که ورد دهانشان لغات فرهنگ سوروس واربابشان کدخدا امریکا بود. (108714)
مرتضی عب..
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۱:۲۷
زنده بادترکان... (108725)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۲۳:۴۸
اقاي تركان اقاي مطهري اقاي عارف اقاي زيب كلام....گاهي ادم فكر ميكنه اگر شماها هم نبوديد چطور بايد اين همه سكوت را تحمل كرد (109249)