به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۳
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۱۴۶۶۶

انتشار عکس جنجالی از مهدی رحمتی!

گروه ورزشي: یکی از روزنامه‌های ورزشی با انتشار عکسی از مهدی رحمتی، سالم زندگی کردن وی را زیر سوال برد.


به گزارش جام ورزشی، مهدی رحمتی روز گذشته مصاحبه ای انجام داد و راز در اوج بودن خود را سالم زندگی کردن عنوان کرد. روزنامه البرز ورزشی این مصاحبه را با همین تیتر روی جلد برده ولی از عکسی استفاده کرده که رحمتی را در حال کشیدن قلیان نشان می‌دهد!

۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۱۵:۳۶
به به چه زندگی سالمی!!!!!!!!!!!! (111575)
1001
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۱۹:۴۱
یه روزگاری هر کس موهاشو میداد بالا(اون موقع بهش میگفتن بکسی) بهش میگفتن زندگی سالمی نداره:) (111747)
فرداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۱۵:۵۹
مشکل از مهدی رحمتی نیست مشکل از مردم ایرانه که اگه دست یکی سیگار میبینن همه جا میگن من خودم دیدم داشت حشیش میکشید و اگه دست یکی حشیش دیدن میگن من خودم دیدم داشت هروئین تزریق میکرد حالا مهدی رحمتی دوتا پک به قلیون زده به زندگی ناسالم متهم شده!!!!!!! (111589)
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۱۶:۳۴
مگر قلیان کشیدن مساوی جنایت است؟؟؟ (111621)
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۲۳:۳۲
مثل اینکه دوزاریت دیر می افته! بحث جنایت نیست بحث سلامت است. قلیان هفت برابر سیگار موجب بروز امراض و سرطان می شود و این با سالم زندگی کردن منافات دارد. هر جه می خواهی قلیان بکش، جنایت نمی کنی، اما سالم هم زندگی. نمیکنی (111863)
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۱۷:۱۷
قلیان که دلیلی بر سالم بودن یا نبودن نیست ولی کلا از رحمتی و استقلالی بودنش بدم میاد (111643)
هوار
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۲۲:۳۴
من ام از تو بدم میاد (111830)
بدمک
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۲۲:۳۸
حالا چون استقلالی بوده باید میکوبیدینش
۱-از کجا معلوم فتوشاپ نباشه
۲-اگه قلیون و سیگار مساوی زندگی ناسالمی هست پس شادی گل شیث و نصرتی چی هست.اونم جلو دوربین زنده. (111833)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۰:۵۹
بدمک! تو حرف دیگه ای بلد نیستی که هر وقت درباره پرسپولیس نظر میدی مثل روبات فقط همین یک جمله را تکرار میکنی انگار همین برنامه را روی تو نصب کردند! شادی گل شیث و نصرتی... شیث و نصرتی...شیث و نصرتی... شیث و نصرتی! لطفا با لهجه روباتی خوانده شود! (111919)
هوار
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۳:۰۴
ای هوار از دست تو همش ایراد میگیری.اینو برای امثال تو گفته که پارسال 7 ام شدید (111962)
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۲۳:۳۴
اشتباه می کنی. ضرر قلیان بیش از سیگار است بعدش می گی ربطی به ناسالم بودن نداره؟ از متخصصین گوارش و ریه بپرس تا متوجه بشی قلیان عین نا سالمی است. (111865)
سایه
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۲۰:۰۰
مسخره ترین خبری بود که تا به حال شنیدم.واقعا متاسفم که بعضی روزنامه ها برای جلب توجه به خودشون اجازه میدن هر خبریو چاپ کنن.یعنی چون قلیون کشیده دیگه ناسالمه؟واقعا چه حقی دارن که به یه آدم اینجوری بی احترامی کنن؟ (111766)
بهرام
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۲۰:۳۱
واسه اون روزنامه متاسفم مگه قليون كشيدن نا سالم بودن هست دزدي كردن مال مردم خوردن خيانت كردن و واسه فروش جنس خود از عكسهاي بي مورد استفاده كردن ناسالم بودن هست دخالت در زنگي خصوصي ناسالمي هست واستون متاسفم البرز كاري كردين كه روش باب بشه تو مجلات (111788)
مهدی
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۲۰:۳۸
رحمتی کجا در اوج بوده که حالا باشه گلهایی میخوره که بچه ها هم نمیخورند. (111790)
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۲۰:۴۵
به فضول ها ربطی نداره. هر کسی هر جور دلش خواست زندگی می کنه (111792)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۲۱:۰۶
من خودم پرسپولیسیم. ولی آخر با قلیان کشیدن زندگی چه کسی ناسالم میشه!؟ این خبرها مناسب بهار نیست. بگذارید برای همان (روزی) نامه های زرد. (111800)
پیت بال
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۳:۰۹
جز
گفتن من پرسپولیسی ام چیزی بلد نیستی؟؟
من پرسپولیسی ام من پولیس ام من پرس ام من لیس ام
لطفا با لهجه ی در شان این فرد بخوانید (111964)
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۲۲:۰۵
من به عنوان یک سپاهانی از سایت شما متعجبم. بر فرض که رحمتی کار غلطی کرده باشد (که البته قلیان کشیدن جرم نیست) روزنامه البرز ورزشی با این کار گناه بزرگی انجام داده؛ و شما نیز نباید به آن دامن می زدید. یکی از شعارهای اصلاح طلبان، حفظ آبروی افراد و عدم ورود به حریم خصوصی آنان است. (111824)
جواد
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۲۳:۴۵
روزنامه های ملی به اینا میگن فقط به دنبال نخبه کشی اند در ورزش رحمتی رو که این همه زحمت برای فوتبال ملی ماکشیده و واقعا در ایران همتا نداره اینجور برخورد میکنن و در سیاست هم محمد خاتمی اگر در یک برنامه بین المللی به صورت اتفاقی کنار یک شخصیت بنشیند میگویند ایهاالناس او با فلانی شام خورد عجب!!! (111869)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۱:۰۳
الغیبة اشد من الزنا غیبت در واقع عیب کسی را آشکار کردن است . اگر قلیان کشیدن عیب است وای به حال روزنامه البرز ورزشی ومسئولانش که یک ملت را از عیب رحمتی آگاه کردند .گناه استهزا وتمسخر هم روش. (111920)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۳:۲۳
آبی ها فقط ادعا دارند (111973)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۳:۵۷
کاشکی مصداق زندگی سالم قلیان بود یه سری تو فوتبال و سیاست و اقتصاد قلیان نمیکشن ولی خون مردمو با سرنگ میکشن میکنن تو شیشه . (111979)