به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۱۴۶۷۹

اعلام‌ آمادگي رضایی براي كمك به روحانی

گروه سياسي: به دنبال رای اعتماد نمایندگان مجلس به اکثریت قاطع وزرای دولت آقای دکتر روحانی، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی نامه ای خطاب به دکتر روحانی، شروع به کار کابینه یازدهم را تبریک گفت. متن کامل نامه محسن رضایی به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران به شرح زیر است:
اعلام‌ آمادگي رضایی براي كمك به روحانی
بسمه تعالی
برادر گرامی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و آرزوی توفیق الهی در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی
اکنون که پس از خلق حماسه سیاسی مردم فهیم و عزتمند ایران در بیست و چهارم خردادماه و تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری و برگزاری مراسم تحلیف، به دنبال چهار روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت که خود نمایش زیبایی از جلوه های مردمسالاری دینی بحساب می آید و رای آنان به اکثریت قاطع وزرا، زمینه خدمتگذاری جنابعالی و همکاران محترمتان در دولت یازدهم فراهم گردیده است، ضمن تشکر از اهتمام جدی در معرفی کابینه در اولین فرصت ممکن، شروع بکار دولت را صمیمانه به جنابعالی و سایر اعضاء محترم کابینه تبریک عرض می نمایم.

بدون تردید شرایط سخت امروز کشور، نیازمند وحدت و همدلی همه نیروهای کارآمد، با تجربه و متعهد و به صحنه آوردن انرژی ، تحرک و نشاط جوانان و اعتماد و اتکا به قاطبه مردم در سرتاسر ایران پهناور است. گذار از پیچ تاریخی این مقطع از عمر پر فراز و نشیب نظام سربلند جمهوری اسلامی، مستلزم مدیریتی جهاد گونه مبتنی بر تحول پویا و گسترده در اقتصاد و مدیریت کشور است که الحمد لله با سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی و اکثریت همکارانتان در دولت، دور از دسترس نیست.

اینجانب با کمک بدنه کارشناسی کشور و استفاده از تجارب متراکم مدیریتی در طول چند دهه گذشته، با پیش بینی شرایط امروز کشور از سالها قبل، برنامه های مدون و واقع بینانه ای را جهت تحول در اقتصاد و نوسازی سیستم اجرایی و مدیریتی کشور آماده نموده ام که بخش کوچکی از آنها را در جریان تبلیغات انتخاباتی به محضر مردم بزرگ ایران ارائه نمودم و ضمن اعلام آمادگی خود و دوستانم برای هرگونه کمک به جنابعالی در راستای رفع مشکلات عدیده بر سر راه توسعه، بالندگی و پیشرفت کشور در شرایط پیچیده امروز، یک نسخه از کتاب برنامه های مورد اشاره نیز جهت هر گونه بهره برداری تقدیم می گردد.
خدمتگذار مردم ایران- محسن رضایی

۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۲۳:۵۳
همه باید کمک کنند تا از این وضعیت در بیایم. دمت گرم. (111881)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۱:۳۲
آقایان اصلاح طلب یاد بگیرند
به این میگویند اصول گرای واقعی و وفادار به نظام (112072)
امین پرسپولیسی
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۲:۰۷
حیف شد که برادر محسن رییس جمهور نشد.... (112091)
احمد16
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۲۳:۵۷
آقای رضایی ... کاندیدای با اخلاق و با جنبه ! (111885)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۰:۰۲
آفرین آقا محسن (111888)
ميعاد
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۰:۰۸
دستش درد نكنه (111893)
حاجی پور
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۰:۱۱
گزینه خوبی برای مشاوراقتصادی است ودرزمینه مشکلات اقتصادی ومدیریتی دراین حوزه می توان استفاده کرد.حتی به عنوان معاون می توان کارایی دولت درزمینه هماهنگی با وزرا را بالا برد. (111894)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۰:۱۵
درود بر مرد غيور لر (111896)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۰:۱۹
شما يك لر و آقاى بزرگوارى هم يك لر (111899)
ایوب
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۰:۲۴
ما هم از آقای رضایی تشکر می کنیم (111901)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۲:۲۲
آقا محسن بدون تعارف و سهم خواهی از دولت ، اعلام آمادگی کرده و اطلاعات وگزارشات جامعی از کشور را دارد که میتواند در بازکردن برخی مشکلات موثرباشد زمانیکه در انتخابات رأی نیاورد من بیش از آنکه ناراحت شخص رضایی بشوم از ناحیه زحماتیکه برای تدوین و جمع آوری اینهمه گزارشات شده بود بیشتر ناراحت شدم / (111943)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۲:۵۵
رضايي خيلي عشق رياست داره (111957)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۱:۵۹
محمد!يه اسپند برا خودت دود كن
ماشالله زبون باز كردي فقط خواستي يه چيزي بگي
اگه عشق رياست بوده چطور تا الان كه همه نيروهاي لايه دهم اش هم وزير و وكيل شدن خودش يه گوشه نشست و فقط تحقيق كرد؟ (112084)
الوار
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۲:۵۵
درودبرلرباغیرت وعزیز،فهیم وباشعوروخیرخواه آقای دکتررضایی (111958)
ایران دوست
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۸:۲۲
افرین به اقای رضایی که بسیار خردمند هستند وحقایق کشور را درک می کنند ومانند بعضی به وزرای اقای روحانی فتنه فتنه برچسب نمی زنند این ها از درایت وعقلانیت اقای رضایی است (111998)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۸:۵۴
آقاي دکتر رضايي لطفا نسخه اي از انرا در دنياي مجازي بزار تا همگان انرا بخوانند و اقتصاددانان بيشتري انرا ارزيابي کنند. (112009)
پاك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۰۹:۳۵
به نظر اينجانب براي وزارت ورزش و جوانان با توجه يه اينكه نامبرده قبلا همكاري با جوانان را داشته است مي تواند گزينه قابل تاملي باشد.همچنين جهت جلوگيري سهم خواهي خيلي از مديران ورزشي موجود و نيز كاهش هزينمه هاي فوتبال و افزايش كمك مالي به ساير فدراسيونها (112020)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۰:۰۵
حالا كه ايينقدر با حاله انشالله شهردار تهران ميشه و اين شهرداري گازانبري رو ترميم ميكنه (112027)
بختیاری
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۰:۳۶
امیدوارم آقای روحانی از آقای رضایی استفاده کنه چون که کشور به همچین کسی نیاز داره. به آروزوی موفقیت برای کابینه دکتر روحانی و آقای رضایی (112043)