به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۱۴۸۷۲۹

فروش نیم میلیارد دلاری برای فیلم اسپیلبرگ

گروه فرهنگي: تازه ترین فیلم سینمایی استیون اسپیلبرگ با نام "بازیکن شماره یک آماده" پس از گذشت نزدیک به یک ماه اکران توانست در جدول جهانی فروش در سال 2018 با فروشی معادل 521 میلیون دلار رتبه چهارم را از آن خود کند.
فروش نیم میلیارد دلاری برای فیلم اسپیلبرگ
تازه ترین فیلم سینمایی استیون اسپیلبرگ با نام "بازیکن شماره یک آماده" پس از گذشت نزدیک به یک ماه اکران توانست در جدول جهانی فروش در سال 2018 با فروشی معادل 521 میلیون دلار رتبه چهارم را از آن خود کند.این فیلم بر پایه رمانی به همین نام از ارنست کلاین با بازی تای شریدان در نقش وید اوون واتس ساخته می‌شود. او مرد جوانی است که به‌دنبال شکار تخم‌مرغ هلیدی است. تخم‌مرغ هلیدی نام گنجی پنهان‌شده در دنیایی مجازی است.
فروش نیم میلیارد دلاری برای فیلم استیون اسپیلبرگ+عکس//////////////////////////چهارشنبهتای شرایدن در غالب نقش اول این فیلم ظاهر شده و اولیویا کوک، سمیون پگ، مارک ریلنس، بن مندلسون و تی.جی. میلر از دیگر بازیگران "بازیکن شماره یک آماده" هستند.بازیکن شماره یک اثر "ارنست سلین" انجام داده و کمپانی برادران وارنر ساخت آن را بر عهده گرفته است.
فروش نیم میلیارد دلاری برای فیلم استیون اسپیلبرگ+عکس//////////////////////////چهارشنبه
تای شریدان در نقش وید اوون واتس به ایفای نقش می‌پردازد. او مرد جوانی است که به‌دنبال شکار تخم‌مرغ هلیدی است. تخم‌مرغ هلیدی نام گنجی پنهان‌شده در دنیایی مجازی است.این برای چندمین بار است که کارگردان "ای.تی"، "آرواره‌ها"، "فهرست شیندلر"، "پارک ژوراسیک" به سراغ فیلمی از سینمای علمی تخیلی رفته است.