به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۱۵۰۸۶۴
ابتکار: تنش هایی علیه دولت ایجاد شده است

پیروزی با ۲۰ میلیون رأی در ۱۴۰۰ توهم است

گروه سیاسی: معاون رئیس‌جمهور گفت: اگر جناح‎ها دلسوز کشور و جمهوری اسلامی ایران هستند باید برای خروج از این شرایط و بهبود وضعیت اقتصادی و شرایط اجتماعی و سیاسی برنامه‎های منسجم و یکپارچه‌ای را دنبال کنند.
پیروزی با ۲۰ میلیون رأی در ۱۴۰۰ توهم است
معصومه ابتکار در واکنش به تحلیل سعید حجاریان که گفته بود جناح راست چهار سناریوی به استعفا رساندن دولت، اعمال فشار، پرونده سازی و عملیاتی کردن طرح عدم کفایت رئیس جمهور را در مقابل روحانی دنبال می کند گفت:متأسفانه رقبا و مخالفان از همه ابزار متعارف و غیرمتعارف برای توقف دولت یازدهم و دوازدهم استفاده می‎کنند.وی با بیان اینکه مردم می بینند چه فشارهایی روی دولت است، افزود: جامعه شاهد است که متأسفانه چگونه و چطور با طراحی های رسانه ای، ایجاد فضای روانی و اقدامات برخی، دولت از مواجهه با یک بحران به بحران دیگر سوق داده می‎شود. در حالیکه اکنون کشور با تهدیدات خیلی جدی مواجه است و در مواجهه با این تهدیدات، انسجام، وحدت و یکپارچگی نیروهای ملی مهمترین مسئله است. معاون رئیس جمهور با بیان اینکه الان وقت آن نیست که رقبای انتخاباتی از هم انتقام بگیرند، اظهار کرد: امروز در مواجهه با وضعیتی که ترامپ علیه ایران ایجاد کرده، باید همه با همدیگر برای آینده ایران تصمیمات خوبی بگیرند.

وی درباره اعلام پیروزی زودهنگام بیش از 20 میلیون رأیی جناح مخالف دولت برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: این توهم است! چون قطعا اگر مردم تحت فشار قرار بگیرند و مشکلات بیشتری پیش آید، همه ما در قبال این شرایط مسئولیم. اگر جناح ها دلسوز ایران و جمهوری اسلامی ایران هستند باید برای خروج از این شرایط و بهبود وضعیت اقتصادی و شرایط اجتماعی و سیاسی برنامه های منسجم و یکپارچه ای را دنبال کنند. معاون روحانی با اشاره به ضرورت هماهنگی دولت، قوه قضائیه و مجلس افزود: اینکه رئیس جمهور براساس اختیاراتش یکسری سیاست هایی را دنبال کند اما از یک طرف قوه قضائیه به شکلی خیلی عجیب در بحث فیلترینگ وارد شود یا در مسائل دیگر ورود کند؛ نشانه تنش هایی است که متأسفانه علیه سیاست های دولت دنبال و پیگیری می شود. ابتکار بیان کرد: ناامید کردن مردم به ضرر کل کشور و حاکمیت خواهد بود. مردم متوجه شرایط هستند. فکر می کنم این جریانی که در شبکه های اجتماعی بعد از صحبت های پمپئو با هشتگ «برو به جهنم پمپئو» شکل گرفت، موج خیلی خوبی در مقابله با آمریکا و حمایت از دولت و ایستادگی بر برجام بود و نشان می دهد که مردم واقعا با وجود همه مشکلات و فشارها آگاه هستند.
مرجع : خبرآنلاین